05.10.2021 / 16:58
StoryEditor

Lidl i Allegro znacznie zwiększyły wydatki na reklamę w telewizji. Biedronka i Rossmann oszczędziły

Biedronka, Gang Swojaków (Jeronimo Martins Polska)
Według danych Nielsen Audience Measurement za wrzesień Lidl był korporacją, która na reklamę w stacjach telewizyjnych wydała ponad 75 mln zł. Oznacza to, że w tym czasie sieć niemieckich dyskontów była trzecim największym reklamodawcą w tym kanale.

Największą sumę we wrześniu – ponad 108 mln zł – na reklamę w telewizji wydała firma Ferrero. Kolejnym hojnym reklamodawcą okazał się Aflofarm, który w spoty zainwestował niemal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.02.2025 / 11:00
StoryEditor
Rynek dań instant dynamicznie rośnie. Unilever prognozuje przyszłość dla tego sektora
Rynek dań instant dynamicznie rośnie. Unilever prognozuje przyszłość dla tego sektora (fot. Shutterstock)

Sposób, w jaki ludzie jedzą, zmienia się w zawrotnym tempie, a jak przekonuje Knorr, branża dań instant doskonale wpisuje się w te zmiany. Ile wart jest obecnie ten rynek i jakie trendy na nim panują?

Jak wskazuje Euromonitor, obecnie wart 48,8 mld euro, segment ten obejmujący dania jak zupki instant, makarony czy dania ryżowe, ma przekroczyć wartość 66 mld euro do 2028 roku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.01.2025 / 15:37
StoryEditor
Już działa! Castorama uruchomiła swoją platformę marketplace w Polsce. Co to oznacza dla klientów i dostawców?
Hipermarket sieci Castorama w Warszawie, fot. Castorama Polska

Castorama Polska uruchomiała 24 stycznia swoją platformę marketplace, na której swoje produkty będą mogli sprzedawać partnerzy firmy. To ważny krok w rozwoju sprzedaży e-commerce jednej z największych w Polsce sieci DIY. Ile produktów oferuje nowa platforma?

Castorama Polska zapowiedziała uruchomienie własnej platformy handlowej już w styczniu 2023 r. Od tamtej chwili trwały intensywne prace nad infrastrukturą i procesami, ale ta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. luty 2025 18:09