24.10.2024 / 15:24
StoryEditor

Lidl i Aldi ostro walczą o klientów w USA: Lidl promuje się hamburgerami, Aldi inwestuje 9 mld w rozwój sieci

Lidl pozostaje w USA daleko w tyle za Aldim pod względem ilości sklepów. fot. Lidl

Wizerunki hamburgerów i lodów królują w nowej strategii marketingowej Lidla, przygotowanej na rynek amerykański. Sieć walczy tam ze swoim odwiecznym niemieckim konkurentem - Aldim. Lidl przekonuje amerykańskich konsumentów, że jest “najbardziej super marketem” (The Super-est Market).

Jak podkreśla amerykański portal supermarketnews.com, jest to największa jak do tej pory inwestycja Lidla w budowanie wizerunku marki w USA. Kampania reklamowa Lidla będzie emi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2024 / 09:01
StoryEditor
Janusz Ciepliński, MAGO: W całej Europie brakuje chętnych do pracy w handlu. MAGO odpowiada na ten problem
Janusz Ciepliński, prezes firmy Mago (fot. Tomasz Pikula)

- Problem z dostępnością pracowników w handlu pogłębia się nie tylko w Polsce, lecz także na całym świecie – rosną koszty pracy, zwłaszcza w kontekście pracy w weekendy i poza standardowymi godzinami. A nasze zautomatyzowane sklepy NEXTO odpowiadają na potrzeby rynku związane z niedoborem personelu i zakazem handlu w niedziele oraz święta - mówi Janusz Ciepliński, prezes firmy MAGO.

MAGO w tym roku świętuje 35-lecie istnienia. Jak wyglądały początki?

Firma powstała w 1989 roku, a ja zostałem zatrudniony, niespełna rok później. Pierwotnie MAGO mieściło...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2024 / 16:25
StoryEditor
Czy pracownicy mogą liczyć na wolną Wigilię już w tym roku? Hołownia: szansa jest umiarkowana
Marszałek Sejmu Szymon Hołownia (fot. Sejm RP)

Marszałek Sejmu, Szymon Hołownia wypowiedział się na temat wprowadzenia Wigilii jako dnia wolnego od pracy i procedowania ustawy. Czy pracujący 24 grudnia mają szansę spędzić ten dzień jeszcze w tym roku poza miejscem zatrudnienia?

Szymon Hołownia, ocenił, że szanse na ustanowienie Wigilii dniem wolnym od pracy jeszcze w tym roku są raczej niewielkie. ---- Szczerze – [szansa jest] umiarkowana. Ten projekt ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. listopad 2024 20:04