19.11.2020 / 10:01
StoryEditor

[FBK2020] PMR: Pozycja największych detalistów w branży beauty niezachwiana. W pierwszej trójce Rossmann, Biedronka i Lidl

Epidemia nie będzie miała jedynie negatywny wpływ na branżę kosmetyczną, niektóre segmenty tego rynku pokażą wzrost, m.in. produktów dezynfekujących i kosmetyków do pielęgnacji ciała. Ponadto wielu detalistów ma swoje sklepy internetowe, które pozostają otwarte pomimo zamkniętych galerii handlowych. Wartość całego rynku kosmetycznego w Polsce w 2020 roku wyniesie 25,3 mld zł  – szacują eksperci firmy badawczej PMR. 

Podczas trwającego Forum Branży Kosmetycznej, które w tym roku odbywa się w formacie online Agnieszka Skonieczna, Head Analyst, Retail Business Unit Director, PMR Market Expert ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 18:21
StoryEditor
Słodyczowe preferencje Polaków zależne od wieku. Kto kupuje wafle, batony, czekoladę, ciastka oraz chałwę i kto robi to na największym "spontanie"?
Osoby w wieku 45-65 lat najczęściej deklarują spożywanie ciastek i wafelków familijnych - wynika z badania IQS dla firmy Lotte Wedel (fot. Shutterstock)

Badania i obserwacje ekspertów dowodzą, że słodkie przyjemności łączą pokolenia. Jednak nawyki związane z sięganiem po produkty z konkretnych kategorii, ale też kryteria brane pod uwagę przy ich zakupie mocno różnią się w zależności od i wieku.

Z badania zrealizowanego przez IQS na zlecenie firmy Lotte Wedel wynika, że wśród najmłodszych konsumentów największą popularnością cieszą się batony i wafle impulsow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2025 / 15:22
StoryEditor
Branża spożywcza nie zgadza się na ROP w kształcie zaproponowanym przez MKiŚ. Ceny produktów pójdą do góry?
Jak będzie wyglądał nowy system ROP? (fot. Shutterstock)

Producenci żywności sprzeciwiają się najnowszej koncepcji systemu Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta (ROP) przygotowanej przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska. Twierdzą, że nie zwiększy on poziomu selektywnej zbiórki i recyklingu, a jedynie podniesie ceny.

Przedstawiciele organizacji producentów i przetwórców sektora rolno-spożywczego podczas konferencji „TAK dla recyklingu! NIE dla podatku ROP!”, prowadzonej w Centrum Prasowym PA...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 11:58