29.01.2025 / 19:14
StoryEditor

Co Lidl ryzykuje, reklamując się w TV Republika? Czy bojkot sieci jest realny i poskutkuje odpływem klientów?

Ponad połowa komentarzy w mediach społecznościowych i na portalach internetowych wzywa do bojkotu Lidla, motywowanego tym, że sieć reklamuje się w TV Republika (fot. Shutterstock)

Jerzy Owsiak postawił twarde ultimatum - firmy które chcą wspierać WOŚP, nie mogą reklamować się w TV Republika. Jego słowa zostały przez niektórych potraktowane jako zachęta do bojkotu sieci Lidl, która się we wspomnianej stacji reklamuje. Kolektyw Analityczny Res Futura sprawdził, co Polacy sądzą o takim bojkocie i czy faktycznie może się on przełożyć na to, że Lidl straci klientów.

Kolektyw Analityczny Res Futra podjął się analizy komentarzy na temat bojkotu Lidla motywowanego tym, że sieć reklamuje się w TV Republika i zamieszczonych w serwisach X, Facebo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.03.2025 / 09:00
StoryEditor
Top 10 tygodnia: wzrost sprzedaży detalicznej, Tak-Tu, najtańsza sieć handlowa, spadek popularności dyskontów, sprzedaż właściciela Pyszne.pl
Najważniejsze wydarzenia w branży handlowej (fot. Shutterstock, materiały prasowe, wiadomoscihandlowe.pl)

Mijający tydzień przyniósł wiadomości o wzroście sprzedaży detalicznej. Z danych YouGov dowiedzieliśmy się również czy siecią handlową, która wygrywa wojnę cenową jest Biedronka, Lidl, czy Dino. Z kolei z danych koszyka ASM SFA poznaliśmy najtańszego detalistę w Polsce. A Proxi.cloud podało informacje, który kanał sprzedażowy cieszy się największą popularnością. Prześledziliśmy również powiązania nowej sieci hard dyskontów Tak-Tu, która pojawiła się w kraju oraz z powodu rocznicy wybuchu pełnoskalowego konfliktu w Ukrainie porozmawialiśmy z Maciejem Hermanem, dyrektore zarządzającym firmy Wedel.

1. "Ale urwał!" Styczniowa sprzedaż detaliczna powyżej oczekiwań. Które kategorie zanotowały wzrosty?

Styczniowe dane GUS zaskoczyły ekonomistów. Sprzedaż detaliczna w c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.02.2025 / 11:12
StoryEditor
Tak wygląda sklep nowej sieci hard dyskontów Tak-Tu
Na zdj. sklep Tak-Tu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Sklepy Tak-Tu do złudzenia przypominają rosyjskiego Myprice‘a, czyli dawne Mere.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. marzec 2025 10:17