16.12.2022 / 09:30
StoryEditor

Marki własne premium wróciły przed świętami m.in. do Biedronki i Lidla. ... ale widać, że sieci ograniczają ich dostępność i gamę

Deluxe to marka własna z segmentu premium sieci dyskontów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Deluxe to marka własna z segmentu premium sieci dyskontów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Deluxe to marka własna z segmentu premium sieci dyskontów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Marka własna premium w sklepie Biedronka, czekolada (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Deluxe to marka własna z segmentu premium sieci dyskontów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Marka własna premium w sklepie Biedronka, czekolada (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Deluxe to marka własna z segmentu premium sieci dyskontów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Marka własna premium w sklepie Biedronka, wanilia (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Deluxe to marka własna z segmentu premium sieci dyskontów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Deluxe to marka własna z segmentu premium sieci dyskontów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Deluxe to marka własna z segmentu premium sieci dyskontów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Deluxe to marka własna z segmentu premium sieci dyskontów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Produkty premium marek własnych sieci handlowych goszczą na półkach dyskontów od lat, zwykle w ramach sezonowych akcji np. przed świętami Bożego Narodzenia. Wydawało się, że tegoroczna drożyzna i poszukiwanie oszczędności przez klientów mogą skłonić Biedronkę i Lidla do rezygnacji - przynajmniej częściowej - z tego asortymentu. Nic bardziej mylnego. Wraz z szalejącą inflacją może zadziałać tzw. efekt szminki, tzn. konsumenci będą wybierać drobne przyjemności, co podniesie sprzedaż takich produktów.

Polacy deklarują, że na tegoroczne święta wydadzą średnio 1427 zł, zaledwie o 1 proc. więcej niż przed rokiem – wynika z raportu „Świąteczny Portfel Polaków 2022. Czy stać nas n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2024 / 15:50
StoryEditor
Sieć drogerii DM znacząco zwiększyła udział na rodzimym rynku, m.in. dzięki markom własnym i żywności organicznej
Sklepy DM zdobyły dużą przewagę nad konkurencją również dzięki ofercie żywności organicznej.

Niemiecka grupa drogeryjna DM zwiększyła swój udział na rodzimym rynku do 26,8 proc. Wartość sprzedaży wzrosła w tym czasie o prawie 10 proc. m.in. dzięki udziałowi marek własnych i rozwijaniu omnichannel.

Firma planuje zainwestować ponad miliard euro w nowy, odświeżony wizerunek sklepów - poinformował Christoph Werner, prezes zarządu DM.

Jak wynika z podsumowania roku fina...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 13:53
StoryEditor
Słowna przepychanka i brak konkretów na posiedzeniu komisji w sprawie systemu kaucyjnego. Posłowie spotkają się ponownie za ponad tydzień
Posiedzenie podkomisji w sprawie systemu kaucyjnego

Na wspólnym posiedzeniu komisji Gospodarki i Rozwoju oraz Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa posłowie mieli zająć się nowelizacją ustawy o systemie kaucyjnym. Stanęło na tym, że zajmie się tym podkomisja i to dopiero 18 listopada.

Już na samym początku posłowie zastanawiali się nie nad ewentualnymi poprawkami do projektu ustawy, ale sporami o powołanie specjalnej podkomisji, złożonej z przedstawicieli ob...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 17:27