22.03.2022 / 15:49
StoryEditor

Ranking popularności sieci handlowych w Polsce. Auchan, Lidl czy Biedronka - gdzie Polacy najbardziej lubią robić zakupy?

W najnowszej edycji rankingu Listonic, pierwsze miejsce wśród ulubionych sieci spożywczych Polaków zajął Lidl (shutterstock)
7. edycja „Rankingu popularności sieci handlowych w Polsce” przygotowanego przez firmę Listonic prezentuje sklepy, które cieszyły się największym zainteresowaniem wśród konsumentów w 2021 r.

W najnowszej edycji rankingu Listonic, pierwsze miejsce wśród ulubionych sieci spożywczych Polaków zajął Lidl – w 2021 r. sieć odnotowała ponad 27 proc. udziału wśród wszystkich...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.03.2025 / 19:13
StoryEditor
TOP 10 wiadomości tygodnia: Biedronka, Pepco, Carrefour, Dino, Aldi, Netto, Amazon i zmowa cenowa z udziałem elektromarketów
Wydarzeniem minionego tygodnia był niewątpliwie debiut Biedronki na Słowacji, ale w polskim i światowym handlu wydarzyło się znacznie więcej (fot. materiały prasowe, Shutterstock)

Wydarzeniem minionego tygodnia był niewątpliwie debiut Biedronki na Słowacji oraz ogłoszenie przez tę sieć założeń ekspansji za naszą południową granicą. Głośno było także o decyzji Grupy Pepco, która ujawniła, że rozważa sprzedaż sieci Dealz. Poznaliśmy też plany sieci Dino, Carrefour oraz Aldi, a także Amazona. Jakby tego było mało, właściciel Netto dokonał spektakularnego przejęcia, a prezes UOKiK nałożył ogromną karę na trzy sieci elektromarketów.

1. Pepco robi rewolucję w grupie! Sieć Poundland i... Dealz na sprzedaż, koniec z FMCG, co to oznacza dla polskiego oddziału firmy?

Pepco Group, właściciel marek Pepco, Dea...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.03.2025 / 09:10
StoryEditor
Konrad Jezierski prezesem sieci sklepów Komfort. Jaki ma plan?
Konrad Jezierski, prezes sieci Sklepy Komfort

Konrad Jezierski dotychczasowy członek zarządu i omni-sales dyrektor spółki Sklepy Komfort, objął z dniem 6 marca 2025 r. funkcję prezesa zarządu. Jezierski zastąpił na stanowisku Wojciecha Kiestrzynia, który został powołany na prezesa spółki N2H1.

Zmiana na funkcji prezesa sieci sklepów Komfort jest - jak tłumaczą przedstawiciele firmy - wynikiem "integracji spółek retail w ramach Grupy Kapitałowej, mającej na celu wzmocn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. marzec 2025 05:33