13.09.2022 / 14:21
StoryEditor

Właściciel sieci Lidl i Kaufland przejmuje... zakład produkcji papieru

Na zdj. zakład produkcji papieru Maxau, przejmowany przez Grupę Schwarz (fot. mat. prasowe/Stora Enso)
Schwarz Group nabędzie od Stora Enso zakład produkcji papieru Maxau zlokalizowany w niemieckim Karlsruhe. Zamknięcie transakcji z udziałem właściciela dyskontów Lidl i marketów Kaufland planowane jest najpóźniej w pierwszych miesiącach 2023 r.

- Schwarz Produktion (część Schwarz Group - red.) przejmie na własność zakład Maxau na początku 2023 r. Plan Schwarza zakłada kontynuowanie produkcji papieru w tym miejsc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2024 / 09:01
StoryEditor
Janusz Ciepliński, MAGO: W całej Europie brakuje chętnych do pracy w handlu. MAGO odpowiada na ten problem
Janusz Ciepliński, prezes firmy Mago (fot. Tomasz Pikula)

- Problem z dostępnością pracowników w handlu pogłębia się nie tylko w Polsce, lecz także na całym świecie – rosną koszty pracy, zwłaszcza w kontekście pracy w weekendy i poza standardowymi godzinami. A nasze zautomatyzowane sklepy NEXTO odpowiadają na potrzeby rynku związane z niedoborem personelu i zakazem handlu w niedziele oraz święta - mówi Janusz Ciepliński, prezes firmy MAGO.

MAGO w tym roku świętuje 35-lecie istnienia. Jak wyglądały początki?

Firma powstała w 1989 roku, a ja zostałem zatrudniony, niespełna rok później. Pierwotnie MAGO mieściło...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.10.2024 / 14:37
StoryEditor
Tchibo ma już w Polsce 50 sklepów. Wiemy, jak wyglądają otwarciowe plany firmy na przyszły rok
Nowy model biznesowy Tchibo zakłada, że w sklepach tej sieci więcej miejsca jest przeznaczane na cześć kawiarnianą oraz ekspozycję kaw i sprzętu do jej przygotowywania (fot. Wiadomości Handlowe) 

10 października w warszawskiej Galerii Północnej ruszył ósmy z kolei outletowy sklep sieci Tchibo w Polsce. Otwierając go Tchibo dobiło do granicy 50 sklepów na naszym rynku, którą już wkrótce zamierza przekroczyć.

Z informacji przekazanych portalowi wiadomoscihandlowe.pl przez firmę Tchibo Warszawa wynika, że na koniec tego roku będzie ona miała w Polsce 51 sklepów. Jeszcze w grudniu br. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 07:58