25.01.2021 / 07:00
StoryEditor

Lidl i Kaufland będą ściślej współpracować w zakresie zakupów produktów non-food

Sklep sieci Lidl w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Niemiecka Grupa Schwarz, właściciel sieci Lidl i Kaufland, przyjrzy się synergiom płynący ze wspólnych centralnych zakupów przez oba szyldy produktów nieżywnościowych oferowanych w akcjach typu in-out. Przedstawiciele niemieckiego giganta potwierdzili dziennikarzom Lebensmittel Zeitung, że zacieśnienie współpracy w tym zakresie jest nieuniknione i że jest pole na poprawę warunków handlowych.

Grupa Schwarz poinformowała, że zbada, czy i w jaki sposób zakup artykułów niespożywczych marki własnej mógłby być „ściślej powiązany”, aby „działać w sposób bardziej konkurency...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 09:35
StoryEditor
Nowy numer "Wiadomości Handlowych" już dostępny! W środku: Adam Manikowski/Żabka, prognozy na 2025 i 2035, przyszłość dyskontów, Lisek na Mont Blanc [SPIS TREŚCI]
Nowy numer ”Wiadomości Handlowych” już dostępny! W środku: Adam Manikowski/Żabka, prognozy na 2025 i 2035, przyszłość dyskontów, Lisek na Mont Blanc [SPIS TREŚCI]

Jak długo dyskonty będą w stanie rozpychać się na polskim rynku spożywczym? Co przyniesie branży handlowej rok 2025? Co klienci sądzą o wojnie cenowej Lidla i Biedronki? Z czego wynika rosnąca popularność wysp handlowych? To tylko niektóre z licznych tematów, jakie poruszamy w najnowszym numerze "Wiadomości Handlowych" (nr 6/2024). W magazynie znajdziecie także obszerny, okładkowy wywiad z Adamem Manikowskim, dyrektorem zarządzającym Żabki.

O czym piszemy w najnowszym numerze "Wiadomości Handlowych"?

- W okładkowym wywiadzie Adam Manikowski, wiceprezes i dyrektor zarządzający spółki Żabka Polska opowiada Łu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 13:38
StoryEditor
Potężna sieć drogerii idzie na sprzedaż. Trwają negocjacje z funduszem inwestycyjnym
W Wielkiej Brytanii działa ok. 1900 sklepów Boots (fot. Shutterstock)

Właściciel Walgreens Boots Alliance rozważa sprzedaż swojej firmy. Zainteresowany jest amerykański fundusz private equity, a stawką w grze 10 miliardów dolarów.

Według medialnych doniesień właściciel Boots, Walgreens Boots Alliance (WBA), prowadzi rozmowy z funduszem inwestycyjnym Sycamore Partners na temat potencjalnego przejęcia g...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 18:44