06.11.2020 / 12:12
StoryEditor

Kaufland reaguje na pandemię: usługa click & collect startuje w 56 kolejnych sklepach w całym kraju

Na zdj. sklep sieci Kaufland w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Mieszkańcy kolejnych miast już w najbliższym tygodniu będą mogli korzystać z usługi Kaufland Click & Collect, którą dla swoich klientów wdrożył Kaufland Polska. Wprowadzona w maju usługa cieszy się coraz większym zainteresowaniem, co przyczyniło się do rozszerzenia jej na kolejne 56 sklepów w całej Polsce. 

Usługa Kaufland Click & Collect pozwala w dowolnej chwili wybrać potrzebne produkty z asortymentu sklepu i w dogodnym przedziale czasowym odebrać je ze sklepu. Zdalnej re...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.01.2025 / 15:44
StoryEditor
Jaki będzie 2025 rok dla branży logistycznej? Rozwój fulfillmentu i transgraniczna logistyka e-commerce dają powody do optymizmu
Fulfillment ma napędzać polski sektor TSL w 2025 roku (fot. Shutterstock)

Rok 2025 zapowiada się dla branży logistycznej jako okres wyzwań, ale i szans. Choć sektor zmaga się z rosnącymi kosztami i niedoborem pracowników, rozwój centrów fulfillment oraz transgranicznej logistyki e-commerce stwarza nowe możliwości. Kluczowe będzie utrzymanie równowagi między efektywnością a elastycznością oraz inwestowanie w innowacyjne technologie. O kształcie rynku opowiada Yann Belgy, dyrektor zarządzający ID Logistics Polska.

– W 2025 roku spodziewamy się kontynuacji wyzwań, z jakimi nasz sektor mierzył się w ubiegłym roku. Oczekujemy jednak umiarkowanego wzrostu, mimo utrzymującej się silnej presji ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.01.2025 / 15:39
StoryEditor
Lidl stawia na dietę planetarną. Jak wpłynie to na ofertę spożywczą niemieckiego dyskontera?
Lidl stawia na dietę planetarną. Jak wpłynie to na ofertę spożywczą niemieckiego dyskontera? (fot. Shutterstock)

Niemiecka sieć dyskontów Lidl ogłosiła ambitne plany dostosowania swojej oferty produktowej do wytycznych Planetary Health Diet (PHD) do 2050 roku. Jak wpłynie to na asortyment sklepu?

– Aby zapewnić rosnącej populacji świata zdrowe żywienie w granicach planetarnych, konieczna jest globalna zmiana nawyków żywieniowych. Lidl od lat pracuje nad tym w Niemczech w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. styczeń 2025 21:45