06.03.2020 / 12:17
StoryEditor

Kaufland Polska przygotowuje się na uderzenie koronawirusa

Sklep Kaufland w Lublinie (fot. Kaufland Polska)
Sieć Kaufland poinformowała, że w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie klientów, w związku ze stałym rozprzestrzenianiem się epidemii koronawirusa na świecie, podjęła dodatkowe środki ostrożności. Wprowadzone rozwiązania i procedury zostały opracowane w oparciu o zalecenia i wytyczne Światowej Organizacji Zdrowia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego i mają charakter prewencyjny.

Sieć Kaufland na bieżąco monitoruje sytuację związaną z potencjalnym rozwojem epidemii koronawirusa w Polsce. Przygotowane zostały szczegółowe procedury, które zostaną wdrożone ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 15:36
StoryEditor
Sanepid wykrył bakterie coli w wodzie. Producent zaprzecza a zaniepokojonym zaleca jej przegotowanie
Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny w Rzeszowie wydał pilny komunikat o wykryciu bakterii z grupy coli oraz pseudomonas aeruginosa w wodzie źródlanej ”Alfred” (fot. Shutterstock)

Państwowy oraz pseudomonas aeruginosa w wodzie źródlanej "Alfred", której producentem jest firma Chmielnik Zdrój. W wyniku przeprowadzonych przez Sanepid badań, woda zarówno gazowana, jak i niegazowana okazała się zanieczyszczona, co stanowi zagrożenie dla zdrowia konsumentów.

Sanepid poinformował o wycofaniu dwóch partii wody z rynku. Pierwsza z nich to woda źródlana niegazowana, której numer partii to 04.02.25, a data produkcji to 4 listopada 2...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 08:59
StoryEditor
Dyskonty zbliżają się do progu 45 proc. udziałów w rynku. Małe sklepy systematycznie oddają pole
(fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Komunikacja niskiej ceny, marki własne i promocje to główne narzędzia, za pomocą których sieci dyskontowe zdobywają kolejne udziały w polskim rynku spożywczym. Na koniec 2023 r. miały już 43,7 proc. udziałów, a do końca 2024 r. może to być nawet ponad 45 proc. Tracą małe sklepy i hipermarkety.

Dyskonty wciąż przejmują kolejne udziały rynkowe. Według danych firma NielsenIQ, GfK, omawianych przez "Rzeczpospolitą", na koniec 2022 r. kanał dyskontowy odpowiadał za 4...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. listopad 2024 17:20