17.08.2023 / 15:43
StoryEditor

Kaufland dyskryminował pracownice. PIP potwierdza, że proceder trwał od 10 lat

Państwowa Inspekcja Pracy (PIP) potowerdziła, że w sieci Kaufland dochodziło do dyskryminacji pracownic posiadających dzieci (fot. mat. prasowe, Kaufland)
Państwowa Inspekcja Pracy (PIP) potowerdziła, że w sieci Kaufland dochodziło do dyskryminacji pracownic posiadających dzieci. Efektem tego jest skierowanie 50 wniosków o rekompensatę skierowanych przeciwko sieci do sądu – informuje serwis bankier.pl. Sprawa może dotyczyć nawet tysiąca młodych matek. Według doniesień, proceder trwał od 10 lat.

Przypomnijmy, że dyskryminacja w Kauflandzie polegała na tym, że matki małych dzieci po powrocie z urlopu macierzyńskiego otrzymywały takie wynagrodzenie, jakie przysługiwało im...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 14:17
StoryEditor
Polacy odwracają się od supermarketów. Jaki format sklepów obecnie przyciąga kupujących?
Polacy odwracają się od supermarketów. Jaki format sklepów przyciąga najwięcej kupujących? (fot. Shutterstock)

Najnowsze badanie Proxi Cloud dotyczące zmiany ruchu w sklepach spożywczych było prowadzone w takich sieciach jak Lidl, Biedronka, Żabka, Dino, Netto, Carrefour, Aldi czy Kaufland. Który format najbardziej przyciągał klientów, a które formaty ich straciły?

Ostatnie słabe wyniki konsumpcji odzwierciedlają również badania Proxi Cloud dotyczące ruchu w sklepach spożywczych. Dane pokazują wyraźny spadek liczby klientów w dyskontach, s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2024 / 15:03
StoryEditor
Lidl Polska chwali się lepszymi wynikami od Biedronki. Firma wbija szpilę w głównego rywala
Lidl pokazał swój wynik LfL za miniony kwartał (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Polski oddział sieci Lidl pochwalił się, że jego obroty porównywalne LfL w trzecim kwartale 2024 r. wzrosły bardziej niż w przypadku "największej konkurencji", czyli Biedronki. Drugi co do wielkości operator dyskontów na naszym rynku podał szczegółowe dane.

"W czwartym kwartale 2023 roku oraz pierwszym, drugim i trzecim kwartale 2024 roku obroty Lidl Polska rozwijają się znacznie szybciej niż obroty głównego konkurenta. W trzecim k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 12:30