03.07.2023 / 20:05
StoryEditor

Kaufland chce mocno zwiększyć sprzedaż produktów pod marką własną. Sieć chce wykorzystać nadarzającą się sytuację

Kaufland rusza z kampanią ”Marki nasze, oszczędności wasze!” (Kaufland Polska)
Z badań GFK Polonia wynika, że niemal 13,5 mln rodzimych gospodarstw domowych sięga po produkty pod markami własnymi sieci handlowych takich jak Polomarket, Biedronka, Lidl, Carrefour, Kaufland, Auchan czy Żabka. Wszystko wskazuje na to, że gwałtowny wzrost cen, którego doświadczyli konsumenci w ostatnich miesiącach sprawi, że udziały rynkowe produktów private label mocno wzrosną. Sytuację chce wykorzystać sieć Kaufland, która planuje doinwestować marketing swojego portfolio marki własnej.

Sytuacja ekonomiczna w kraju motywuje polskich konsumentów do poszukiwania alternatyw produktowych na rynku FMCG. Jak podaje GFK Polonia, już co piąty produkt znajdujący się w k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 11:54
StoryEditor
Pyszne.pl wprowadzi do oferty nową kategorie produktów. To nie będzie nic pysznego
Kurierzy Pyszne.pl będą dostarczali klientom w Polsce produkty z nowych kategorii, takich jak drobna elektronika (fot. Shutterstock)

Platforma Pyszne.pl, służąca do zamawiania posiłków z restauracji, ale też artykułów spożywczych ze sklepów czy wypieków z piekarni, zamierza rozszerzać ofertę o nowe kategorie produktowe. Już wkrótce kurierzy współpracujący z firmą będą dostarczali klientom asortyment, który z jedzeniem ma niewiele wspólnego.

Platforma Pyszne.pl zakończy 2024 r. z liczbą 17 tys. partnerów na koncie – informuje portal pb.pl. Zdecydowaną większość z nich stanowią restauracje. Jednak Pyszne.pl syst...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 11:50
StoryEditor
Żabka jeszcze mocniej zainwestuje w gastronomię. Wstawi specjalne piece do wszystkich sklepów [NASZ NEWS]
Oferta gastronomiczna w Żabce (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)

W 2022 r. Żabka rozpoczęła wielki skręt w kierunku gastronomii - wystartowała z procesem wyposażania sklepów w piece konwekcyjno-mikrofalowe, dzięki którym możliwe jest serwowanie ciepłego asortymentu na dużą skalę. Inwestycje w tym obszarze przyspieszyły wiosną bieżącego roku, jednak wciąż w kilku tysiącach Żabek próżno szukać pieców i rozbudowanego asortymentu gastronomicznego. Ma się to jednak zmienić, a portal wiadomoscihandlowe.pl poznał plany sieci w tym zakresie.

Jeszcze latem 2022 r. specjalne piece Merrychef funkcjonowały - w formie testu - zaledwie w ok. 500 sklepach Żabki. W kwietniu br., gdy franczyzobiorcy sieci podczas spotkań z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. grudzień 2024 12:51