12.04.2023 / 18:07
StoryEditor

Dyskonty poszerzają ofertę prasy. To zagrożenie dla saloników prasowych

(materiały własne)
Dyskonty Biedronka i Lidl, a także hipermarkety Kaufland prowadzą sprzedaż prasy. Sieci rozszerzają ofertę, m.in. o poczytne tabloidy, odbierając sprzedaż specjalistycznym salonikom prasowym. To może być poważny cios dla kiosków z prasą – relacjonują wirtualnemedia.pl.

Oferta prasowa sieci spożywczych Biedronka, Kaufland i Lidl obejmuje różnorodne tytułu, począwszy od periodyków i dzienników ogólnopolskich, przez prasę lokalną, aż po pisma z ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 17:21
StoryEditor
Dariusz Sinkiewicz, dyrektor w Lagardère Travel Retail prelegentem na kongresie Retail Trends 2025. Doświadczony menedżer weźmie udział w debacie rysującej przyszłość handlu
Dariusz Sinkiewicz, CEO ds. handlowych i innowacji w Lagardère Travel Retail, prelegentem na kongresie Retail Trends 2025 (fot. materiały prasowe)

Dariusz Sinkiewicz, CEO ds. handlowych i innowacji w Lagardère Travel Retail, opowie o trendach, które będą napędzać zmiany w handlu detalicznym. Zrobi to podczas specjalnej debaty na scenie “Future of retail” w trakcie tegorocznej edycji kongresu Retail Trends.

Dariusz Sinkiewicz to doświadczony menedżer od ćwierćwiecza zawodowo związany z sektorem handlu. Od 2001 r. pracuje w firmie Lagardère Travel Retail, będącej globalnym lid...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.02.2025 / 16:41
StoryEditor
Handel alarmuje: "brak transparentności kosztów wspólnych w galeriach handlowych". Czy najemcy dojdą wreszcie do porozumienia z zarządcami?
Centrum handlowe Blue City w Warszawie (fot. Shutterstock)

Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) podkreśla, że w dalszym ciągu brakuje transparentności w rozliczeniach kosztów wspólnych w galeriach handlowych. Problemem są drastyczne wzrosty opłat eksploatacyjnych, które często przekraczają poziom inflacji, bez jasnego określenia ich struktury i powodów podwyżek.

ZPPHiU wskazuje, że wynajmujący powinni ponosić ryzyko związane z szacowaniem kosztów i przekazywać najemcom jednolitą kwotę opłat, obejmującą zarówno koszty eksploatacyjne, jak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. marzec 2025 13:55