11.02.2020 / 09:50
StoryEditor

Biedronka w gronie 50. największych detalistów świata

Jeronimo Martins to już 50. największy detalista na świecie (fot. JMP, za: Youtube)
Grupa Jeronimo Martins, do której należą Biedronka, Hebe, Pingo Doce i Ara, po raz pierwszy znalazła się w zestawieniu 50 największych sieci detalicznych na świecie. Właściciel lidera polskiego rynku spożywczego uplasował się... dokładnie na 50. pozycji rankingu "Global Powers of Retailing 2020" przygotowanego przez Deloitte.

Rok temu Jeronimo Martins sklasyfikowany był na 55. miejscu w tym zestawieniu. To oznacza, że właścicielowi Biedronki udało się podskoczyć o pięć oczek. W najnowszym rankingu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 14:40
StoryEditor
Marek Złakowski: W e-grocery sieci Biedronka regularnie pojawiają się szczyty zakupowe, które powodują "saturację" sklepu
Marek Złakowski, Digital & Customer Development Director, Biedronka (arch. WH)

Marek Złakowski, Digital & Customer Development Director w sieci Biedronka mówił podczas kongresu Retail Trends 2025 o wyzwaniach związanych z rozwojem kanału e-grocery, bazującego od strony logistycznej na sklepach stacjonarnych.

– W przypadku sieci Biedronka z kanału e-grocery korzystają przede wszystkim klienci wielkomiejscy, których rekrutujemy z naszych kanałów wewnętrznych, głównie przez aplikację m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2025 / 11:08
StoryEditor
UOKiK skontrolował detergenty. Błędy w oznaczeniach na opakowaniach
Detergenty w drogerii DM (fot. Fot. Wiadomoscikosmetyczne.pl/k.bochner)

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów 123 partie środków czystości u 31 przedsiębiorców. Błędy wykryto w 16 proc. produktów u pięciu przedsiębiorców.

Skontrolowano proszki, płyny i kapsułki do prania; środki do płukania tkanin; płyny, tabletki i kapsułki do zmywania; mleczka i płyny czyszczące, w tym do WC; płyny do mycia różnyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2025 15:26