25.08.2022 / 20:34
StoryEditor

Netto i Intermarche zdecydowały się zareklamować swoją ofertę w jednej gazetce

W pierwszym numerze ”W koszyku” zareklamowały się sieci Netto i Intermarche (fot. materiały reklamowe)
W końcu sierpnia na rynku zadbiutował zapowiadany już na portalu wiadomoscihandlowe.pl miesięcznik reklamowy „W koszyku”. Od tradycyjnych gazetk promocyjnych różni go to, że w ramach jednej publikacji swoje oferty prezentują firmy z różnych branż, czasem konkurencyjne. Przykład? W pierwszym numerze w gronie reklamodawców znalazły się sieci Netto i Intermarche.

Obok sieci Netto i Intermarche, wśród jedenastu firm, które zdecydowały się zaprezentować swoje produkty i usługi w pierwszym numerze „W koszku” są także Bank BPS, Beko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 12:34
StoryEditor
Coca-Cola montuje ładowarki do samochodów w domach swoich menedżerów. Koszty ładowania bierze na siebie
Coca Cola na Trabancie (fot. materiały prasowe)

Coca-Cola HBC w Polsce i krajach bałtyckich elektryfikuje firmową flotę przy wsparciu Elocity. Firma elektryfikuje służbową flotę.

Koncern postawił sobie ambitne cele, aby do 2040 roku osiągnąć neutralność klimatyczną, czyli zredukować bezpośrednie emisje wynikające z jego działalności do absolutnego minimu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.12.2024 / 13:23
StoryEditor
Handel bez granic. Social media, transgraniczność i ekologia będą kształtowały rynek e-commerce [RAPORT]
Social media, transgraniczność i ekologia będą kształtowały rynek e-commerce (fot. Pixabay)

E-commerce w Europie zmienia się w zawrotnym tempie, a najnowszy raport DHL "Online Shopper Trends 2024" wskazuje na kluczowe trendy, które zdominują rynek w nadchodzącym roku. Według badania, konsumenci coraz częściej decydują się na zakupy transgraniczne, wybierając takie platformy jak Amazon, Aliexpress, Shein czy Temu. Ich wybory napędzają konkurencyjne ceny oraz szeroki asortyment produktów.

Zgodnie z informacjami podanymi w aporcie, koszty i opcje dostawy odgrywają istotną rolę – brak preferowanej formy dostarczenia przesyłki powoduje porzucenie koszyka przez 48 pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 12:56