18.05.2024 / 08:17
StoryEditor

Intermarche znów rozpycha się w Zielonej Górze. Sieć otwiera trzeci supermarket w mieście

16 maja sieć Intermarche otworzyła trzeci supermarket w Zielonej Górze (fot. materiały prasowe)
W ciągu niespełna trzech miesięcy Grupa Muszkieterów otworzyła w Zielonej Górze trzy supermarkety Intermarche. Było to dla niej punktem honoru, ponieważ od tego miasta zaczął się polski rozdział w historii sieci, a sklepy pod tym szyldem na pewien czas przestały w nim działać.

– Zielona Góra to dla sieci Intermarche szczególne miejsce, to tutaj został otwarty nasz pierwszy supermarket w kraju, przez co niezwykle ważne było dla nas, aby tutaj powrócić – powiedział Tomasz Waligórski, dyrektor generalny Intermarche, komentując otwarcie trzeciej placówki w mieście.

Została ona uruchomiona 16 maja przy ul. Makowej 14, czyli w miejscu, gdzie wcześniej działał supermarket Intermarche. Nowo otwarty sklep ma ponad 1200 mkw. powierzchni. Znajdują się w nim cztery kasy tradycyjne i trzy samoobsługowe. Załoga placówki liczy 30 osób.

Koncept 2.0 w pełnej krasie

Supermarket przy ul. Makowej reprezentuje najnowszy i najbardziej nowoczesny koncept, jaki obecnie oferuje Intermarche – Power 2.0. Koncept ten cechuje zoptymalizowana ścieżka zakupowa i jeszcze lepsza ekspozycja towarów, zwłaszcza produktów świeżych, takich jak warzywa i owoce, które są zgrupowane w formę ryneczku. Zajmuje  on połowę sali sprzedaży, podczas gdy pozostała część jest zaaranżowana zgodnie z tzw. układem w grzebień.

W ofercie supermarketu, poza świeżymi warzywami i owocami, są też wypieki, duży wybór produktów mięsno-wędliniarskich i garmażeryjnych, a także artykuły z kategorii takich jak zdrowy styl życia czy kuchnie świata oraz nowości w postaci kategorii food to go i ready to eat, czyli dania garmażeryjne na ciepło i zimno, sprzedawane na wynos.

Placówka dysponuje własną wędzarnią, co stanowi wyróżnik tej sieci. Znajdują się w nich również wydzielona strefa z artykułami przemysłowymi dla domu, a także specjalne obszary z artykułami dla dzieci i dla zwierząt. Na uwagę zasługuje również duża strefa win i alkoholi z całego świata.

Kto jest odpowiedzialny za powrót Intermarche do Zielonej Góry?

Z konceptem 2.0 zgodne są też dwa inne sklepy Intermarche otwarte niedawno w Zielonej Górze  – są to placówki zlokalizowane przy ul. Batorego 81 oraz Szosa Kisielińska 22, uruchomione odpowiednio 18 kwietnia i 7 marca br.

Dodajmy, że wszystkie trzy placówki prowadzi jeden franczyzobiorca – Marcin Rusiniak, menadżer z wieloletnim doświadczeniem w handlu i marketingu, związanym wcześniej zawodowo m.in. z koncernem BP. To właśnie jemu Grupa Muszkieterów powierzyła odpowiedzialność za powrót sieci Intermarche do Zielonej Góry.

Więcej o planach rozwoju sieci Intermarche i Bricomarche w Polsce można przeczytać tutaj

20.06.2024 / 08:42
StoryEditor
Ceny w sklepach nie spadają już tak bardzo jak wcześniej. Presja inflacyjna znów wpływa na rynek?
Liczba kategorii produktów spożywczych, których ceny spadają, maleje z miesiąca na miesiąc (fot. Shutterstock)
W maju z 17 monitorowanych przez UCE Research kategorii produktów spożywczych potaniały tylko cztery. Zestawienie obniżek otwierają tłuszcze, których ceny tym razem zmniejszyły się o 10 proc. rdr. Dalej w rankingu są karmy dla zwierząt ze spadkiem rdr. na poziomie 8,1 proc., produkty sypkie – 3,6 proc., a także warzywa – 3,3 proc.

Z cyklicznego raportu pt. "Indeks cen w sklepach detalicznych", autorstwa UCE Research i Uniwersytetów WSB Merito, wynika, że w maju br. z 17 obserwowanych kategorii cztery p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.06.2024 / 11:44
StoryEditor
Tomasz Waligórski nowym dyrektorem operacyjnym Carrefour Polska
Tomasz Waligórski, dyrektor operacyjny Carrefour Polska
Związany wcześniej z wieloma detalistami Tomasz Waligórski objął nowe stanowisko w Carrefour Polska. Firma utworzyła stanowisko dyrektora operacyjnego.

Tomasz Waligórski dołączył do zarządu Carrefour Polska i jednocześnie został mianowany  dyrektorem operacyjnym (COO). Zmiany w zarządzie spółki zaszły 1 czerwca br. Tego samego ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 04:03