15.09.2022 / 10:23
StoryEditor

Intermarche ujawnia ambitne plany! Sieć zamierza wskoczyć na piąte miejsce na polskim rynku

Na zdj. supermarket Intermarche w koncepcie Power w Szczecinku (fot. mat. prasowe/Grupa Muszkieterów)
W 2026 r. sieć Intermarche chce wygenerować 10 mld zł przychodów z handlu spożywczego oraz 4 mld zł ze sprzedaży paliw. Celem operatora franczyzowego na wspomniany rok jest awans na siódmą pozycję na polskim rynku handlu FMCG. Docelowo, w dłuższej perspektywie, cel sieci jest jeszcze bardziej ambitny: osiągnięcie piątego miejsca na polskim rynku.

Dla porównania, aktualnie Intermarche może się pochwalić 4,5 mld zł przychodu rocznie ze sprzedaży w sklepach oraz 1 mld zł ze sprzedaży paliw. Podczas czwartkowej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.02.2025 / 09:12
StoryEditor
Kiedy Blik zbliżeniowy będzie dostępny dla użytkowników iPhone’ów? Wszystko wskazuje na to, że już niedługo
Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora Blika (fot. Blik)

Blik pracuje obecnie nad kilkoma kluczowymi projektami. Jednym z nich jest możliwość płatności zbliżeniowej Blikiem na iPhone‘ach. Znamy szczegóły postępu prac nad tym rozwiązaniem.

Blik właśnie skończył 10 lat i jest jedną z najczęściej wybieranych metod płatności w Polsce. W ciągu tej dekady użytkownicy wykonali 7 mld transakcji, a ich łączna wartość zbli...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.02.2025 / 09:40
StoryEditor
Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2025
Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska (fot. Maciek Nowaczyk)

Wiceprezes zarządu Grupy Żabka i zarazem dyrektor zarządzający spółki Żabka Polska, Adam Manikowski, będzie uczestnikiem organizowanego przez wiadomoscihandlowe.pl kongresu Retail Trends 2025. Menedżer weźmie udział m.in. w debacie "Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność w handlu FMCG - scenariusze i wyzwania", jaka odbędzie się w ramach bloku tematycznego Economy & Retail Forecasts.

Dr Adam Manikowski od stycznia 2021 r. kieruje obszarem, w ramach którego funkcjonuje sieć sklepów i odpowiedzialne za nią zespoły, w tym jednostki związane z działaniem sieci Ż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 11:31