21.09.2018 / 11:44
StoryEditor

Intermarché ma nową agencję, która zadba o wizerunek sieci

(Intermarche)
Sieć spożywcza Intermarché rozstrzygnęła przetarg dotyczący nowej platformy komunikacji marki. W przetargu uczestniczyły 4 agencje: Brain, DDB&tribal, Grandes Kochonos i Young & Rubicam. Od 1 września partnerem Intermarché została agencja reklamowa DDB&tribal. Zakres współpracy obejmie obsługę strategiczno-kreatywną w obszarach ATL, BTL i digital.

– Nieustannie pracujemy nad doskonaleniem naszej oferty, usług oraz wszystkich kanałów komunikacji Intermarché. Aby jak najlepiej komunikować się z naszymi Klientami współpr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.07.2024 / 16:22
StoryEditor
Biedronka znów prowokuje… drogą konkurencję
Biedronka porównuje swoje ceny do ”konkurencji”
Biedronka porównuje swoje ceny do ”konkurencji”fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
Biedronka porównuje swoje ceny do ”konkurencji”
Biedronka porównuje swoje ceny do ”konkurencji”fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
Biedronka porównuje swoje ceny do ”konkurencji”
Biedronka porównuje swoje ceny do ”konkurencji”
Przed sklepami sieci Biedronka detalista powiesił plakaty, na których znów porównuje się z konkurencyjną siecią sklepów. Tyle, że w przeciwieństwie do poprzednich kampanii, komunikuje nieco inaczej, o którą konkurencję chodzi.

Logotyp Lidla to trzy niebieskie litery, skośnie ułożona czerwona litera „i” w okręgu na żółtym tle, a wszystko wpisane w niebieski kwadrat. Choć czcionka i jej kolor na plakaci...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.07.2024 / 15:05
StoryEditor
Fundacja "Maraton Warszawski" zrywa umowę z firmą 4F. Miały być jakościowe polskie koszulki, a przyszła masówka z Azji
Salon marki 4F (Fot. Shutterstock)
Fundacja Maraton Warszawski kończy współpracę z firmą 4F. To dlatego, że odzieżowa marka miała nie wywiązać się z zapisu umowy, który zakładał dostarczenie na organizowane imprezy koszulek wyprodukowanych w Polsce.

Fundacja Maraton Warszawski organizuje tzw. Triadę Biegową’24, czyli Bieg Konstytucji, Bieg Powstania Warszawskiego oraz Bieg Niepodległości. Wszystkie one wiążą się z ważnymi w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. lipiec 2024 23:37