25.11.2019 / 10:11
StoryEditor

Intermarché będzie informować, jaki procent składników produktów pochodzi z Francji

(fot. Konrad Kaszuba)
Detalista ogłosił, że wprowadzi system „Franco-score”, który będzie informował konsumentów, jaki procent pochodzących z Francji składników zawierają poszczególne produkty spożywcze. Detalista zauważył, że we Francji hasło "Made in France" staje się coraz silniejszym argumentem marketingowym – informuje magazyn 20 Minutes.

We Francji coraz silniejszy jest „patriotyzm zakupowy” konsumentów. Intermarché chce wyjść naprzeciw temu trendowi, wprowadzając w pierwszej połowie 2020 r. system oznaczeń „Fra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.11.2024 / 17:39
StoryEditor
Biedronka, Dino, Żabka, Eurocash, Lidl Polska i właściciel Stokrotki pną się w górę w rankingu największych firm w regionie Europy Centralnej i Wschodniej!
Biedronka znalazła się na 4 miejscu w regionie CEE w rankignu firm, przygotowanym przez Coface (fot. Magda Wygralak/shutterstock)

Tegoroczna edycja rankingu Coface Top 500 CEE pokazuje firmy wiodące w regionie, wyjątkowo dobrze radzące sobie w obecnym trudnym otoczeniu gospodarczym. W pierwszej setce znalazły się również firmy handlowe, obecne na polskim rynku, m.in. Biedronka, Dino, Żabka czy Lidl Polska

Najnowsza edycja rankingu Coface CEE Top 500, podsumowująca wyniki firm za 2023 rok, odzwierciedla dynamiczne i trudne warunki gospodarcze dla największych przedsiębiorstw w reg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.11.2024 / 14:54
StoryEditor
Eurocash liczy na poprawę wyników w 2025 r. Jakie zmiany mają w tym pomóc grupie?
Paweł Surówka, prezes Eurocash

Przyszły rok będzie pod hasłem dalszej efektywności kosztowej, integracji hurtu, transformacji Delikatesów Centrum, doprowadzania do rentowności spółek oraz digitalizacji - zapowiedział prezes Eurocash Paweł Surówka.

Jak podkreślił prezes Eurocash Paweł Surówka w rozmowie z PAP Biznes, plan Eurocash na 2025 rok zakłada przeprowadzanie dalszej efektywności kosztowej, integrację hurtu, transf...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. listopad 2024 10:45