22.10.2018 / 14:16
StoryEditor

Grupa Muszkieterów w Polsce ma cel: 400 sklepów i 8 mld zł obrotów w 2019 r.

Na zdj. pierwszy sklep sieci Intermarche w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Marc Dherment, dyrektor zarządzający ITM Polska zapowiedział, że Grupa Muszkieterów jest na najlepszej drodze do przekroczenia w Polsce granicy 400 sklepów i 8 mld zł obrotów w 2019 r. To ważna deklaracja, która pokazuje, że po okresie restrukturyzacji i bardzo dużych zmian wewnątrz spółki, m.in. w obszarze strategii asortymentowej (np. nowa marka własna) firma spróbuje przejść do ofensywy rynkowej.

W 2017 r. Grupa Muszkieterów zanotowała w Polsce 7,1 mld zł obrotów, co oznaczało wzrost o 8,5 proc. względem roku wcześniejszego. Przyzwoity wynik miał być preludium do dalszyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.03.2025 / 09:48
StoryEditor
Nutri-Score krytykowany. Czy Biedronka, Lidl i Żabka zrezygnują z jego stosowania?
System Nutri-Score jest coraz bardziej krytykowany. Czy zostanie wycofany? (fot. Pr Hub)

Czy system Nutri-Score pomaga w dokonywaniu lepszych wyborów żywieniowych? Takiego wniosku nie potwierdza przeprowadzona przez PSMM analiza dyskusji konsumentów w mediach społecznościowych. Raport ujawnia falę krytyki, w 40 proc. wpisów użytkownicy mediów społecznościowych wprost wskazują, że system wprowadza ich w błąd.

System Nutri-Score to dobrowolny system znakowania żywności, który od kilku lat pojawia się na opakowaniach produktów spożywczych w krajach Unii Europejskiej. W Polsce zaczął by...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.03.2025 / 09:41
StoryEditor
Sztuczna inteligencja: Handel jedną z branż, które najchętniej korzystają z AI [RAPORT EFL]
Od sztucznej inteligencji nie ma odwrotu, co potwierdza wzrost zainteresowania nią w polskich firmach (fot. EFL Leasing)

Już niemal 70 lat minęło od chwili, gdy po raz pierwszy użyto terminu sztuczna inteligencja. Jednak dopiero ostatnie lata przyniosły prawdziwą rewolucję w tej dziedzinie. Z narzędzia tego coraz odważniej korzystają zarówno największe korporacje, jak i mniejsze przedsiębiorstwa.

Sztuczna inteligencja (ang. Artificial Intelligence, AI), rozumiana jako ogół technologii naśladujących ludzkie rozumowanie, umiejętności i zachowania, zaprogramowanych do anali...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. marzec 2025 09:54