21.10.2020 / 09:36
StoryEditor

Grupa Muszkieterów musiała zmodyfikować plan tegorocznej edycji kampanii Muszkieterowie dla Polek

Grupa Muszkieterów od 13 lat, przed wybranymi sklepami sieci Intermarché i Bricomarché, prowadzi akcję, mającą na celu zwiększanie świadomości w zakresie profilaktyki nowotworów piersi (fot. mat. pras.)
W tym roku – od stycznia do września – ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, przebadanych zostało 2 931 kobiet, u 207 z nich wykryto zmianę łagodną, a 48 skierowano na dalsze badania.

Grupa Muszkieterów od 13 lat, przed wybranymi sklepami sieci Intermarché i Bricomarché, prowadzi akcję, mającą na celu zwiększanie świadomości w zakresie profilaktyki nowotwor...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 15:19
StoryEditor
Ruszył pierwszy Inmedio So Coffee Park. Takiego konceptu jeszcze nie było
Inmedio So Coffee Park to nowy, hybrydowy koncept Lagardere (fot. mat. prasowe)
Inmedio So Coffee Park to nowy, hybrydowy koncept Lagardere (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Inmedio So Coffee Park to nowy, hybrydowy koncept Lagardere (fot. mat. prasowe)
Inmedio So Coffee Park to nowy, hybrydowy koncept Lagardere (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Inmedio So Coffee Park to nowy, hybrydowy koncept Lagardere (fot. mat. prasowe)
Inmedio So Coffee Park to nowy, hybrydowy koncept Lagardere (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Inmedio So Coffee Park to nowy, hybrydowy koncept Lagardere (fot. mat. prasowe)
Inmedio So Coffee Park to nowy, hybrydowy koncept Lagardere (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Inmedio So Coffee Park to nowy, hybrydowy koncept Lagardere (fot. mat. prasowe)
Inmedio So Coffee Park to nowy, hybrydowy koncept Lagardere (fot. mat. prasowe)
Inmedio So Coffee Park to nowy, hybrydowy koncept Lagardere (fot. mat. prasowe)
Inmedio So Coffee Park to nowy, hybrydowy koncept Lagardere (fot. mat. prasowe)

Inmedio So Coffee Park to najnowszy koncept Lagardere Travel Retail, będący hybrydą handlowo-kawiarnianą. Zobacz, jak się prezentuje pierwszy punkt pod tym szyldem, uruchomiony w centrum handlowym Pasaż Łódzki.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 14:56
StoryEditor
Inmedio So Coffee Park - nowy, hybrydowy koncept Lagardere Travel Retail na polskim rynku [GALERIA]
Inmedio So Coffee Park to nowy, hybrydowy koncept Lagardere (fot. mat. prasowe)
Inmedio So Coffee Park to nowy, hybrydowy koncept Lagardere (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Inmedio So Coffee Park to nowy, hybrydowy koncept Lagardere (fot. mat. prasowe)
Inmedio So Coffee Park to nowy, hybrydowy koncept Lagardere (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Inmedio So Coffee Park to nowy, hybrydowy koncept Lagardere (fot. mat. prasowe)
Inmedio So Coffee Park to nowy, hybrydowy koncept Lagardere (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Inmedio So Coffee Park to nowy, hybrydowy koncept Lagardere (fot. mat. prasowe)
Inmedio So Coffee Park to nowy, hybrydowy koncept Lagardere (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Inmedio So Coffee Park to nowy, hybrydowy koncept Lagardere (fot. mat. prasowe)
Inmedio So Coffee Park to nowy, hybrydowy koncept Lagardere (fot. mat. prasowe)
Inmedio So Coffee Park to nowy, hybrydowy koncept Lagardere (fot. mat. prasowe)
Inmedio So Coffee Park to nowy, hybrydowy koncept Lagardere (fot. mat. prasowe)

Lagardere Travel Retail zaprezentowało nowy, hybrydowy koncept łączący sklep i kawiarnię. Pierwszy punkt pod nazwą Inmedio So Coffee Park ruszył w jednym z łódzkich centrów handlowych. Sprawdź, czym wyróżnia się ta placówka.

- To nasza odpowiedź na potrzeby klientów, którzy w przestrzeniach handlowych poszukują czegoś więcej niż tylko zakupów. Takich osób jest coraz więcej i to jest kierunek, w któr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 18:58