01.06.2017 / 11:48
StoryEditor

Grupa Muszkieterów inwestuje w edukację i nowe technologie

Shop Lab na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (mat. prasowe)
30 maja br. rozpoczął się Europejski Tydzień Zrównoważonego Rozwoju. Grupa Muszkieterów wpisuje się w nurt społecznej odpowiedzialności biznesu, wdrażając liczne programy wspierające rozwój lokalnych społeczności. Wśród działań Grupy na rzecz zrównoważonego rozwoju w regionie wyróżnić należy m.in. wsparcie ekonomii współdzielenia wśród pracowników, czy zaangażowanie w podnoszenie standardów kształcenia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Z danych GUS wynika, że na koniec 2016 r. w województwie wielkopolskim było ponad 133 tys. studentów, z czego w samym Poznaniu blisko 122 tys. Studenci stanowią ponad 22 proc. m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 15:06
StoryEditor
Frisco i Duży Ben ze wzrostami sprzedaży w minionym kwartale. Sprawdź, jak radziły sobie projekty Eurocashu
(fot. wiadomoscihandlowe.pl, mat. prasowe)

Eurocash poinformował o aktualizacji celów finansowych, przyjętych w strategii dla grupy na lata 2023-2025. Zaprezentował też wyniki sprzedażowe Frisco oraz Dużego Bena za trzeci kwartał 2024.

Frisco jest krajowym liderem w zakupach spożywczych online. Sieć wystartowała w 2006 roku w Warszawie, aktualnie dostarcza zakupy do domów klientów  także we Wrocławiu, Poznani...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2024 / 09:08
StoryEditor
Action podsumował trzy kwartały 2024: wzrost sprzedaży i zatrudnienia, nowe sklepy
Włochy i Hiszpania są jednymi z najszybciej rozwijających się rynków Action. fot. Shutterstock

Sprzedaż netto Action od stycznia do września bieżącego roku wzrosła o blisko 21 proc. do 9,6 mld euro. Wzrost sprzedaży porównywalnej wyniósł 9,8 proc., będąc napędzany przez rosnącą liczbę klientów.

Przez pierwsze dziewięć miesięcy 2024 roku ten holenderski dyskont niespożywczy otworzył 189 kolejnych obiektów, zwiększając ich łączną liczbę do 2 755. Sieć od początku roku st...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 14:46