26.05.2023 / 15:34
StoryEditor

Intermarche kupi 180 supermarketów od dużej sieci spożywczej. Polacy ją dobrze znają

Sklep sieci Intermarche (Shutterstock)
Francuska Grupa Casino sprzeda 180 sklepów na rzecz sieci Intermarche. Firmy współpracowały ze sobą już wcześniej. Wszystkie sklepy, których dotyczy transakcja, generują łącznie 1,6 miliarda euro rocznego obrotu.

O sprawie poinformował portal jebosseengrandedistribution.fr Marka Intermarché przejmie zespół 180 francuskich placówek działających do tej pory w ramach Groupe Casino. Wszy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.02.2025 / 12:06
StoryEditor
Orlen Skylight accelerator – koncern wyszukuje start-upy, które pomogą odpowiedzieć na wyzwania technologiczne i biznesowe
rlen ogłosił kolejną edycję programu Orlen Skylight accelerator (fot. Skorzewiak/Shutterstock)

Orlen ogłosił kolejną edycję programu Orlen Skylight accelerator, adresowanego do start-upów, na które czeka ponad 20 wyzwań technologicznych i biznesowych określonych przez spółki z Grupy Orlen. Młode technologiczne spółki mogą odpowiedzieć na wyzwania określone w ramach następujących obszarów tematycznych: cyfrowa organizacja, nowoczesna stacja i klient przyszłości, przemysł 4.0 oraz bezpieczna i innowacyjna organizacja, jak również optymalizacja energetyczna i procesowa. Nabór do programu akceleracyjnego potrwa do 17 lutego 2025.

Jak czytamy w komunikacie, Orlen Skylight accelerator to korporacyjny program otwartych innowacji, który stanowi most technologiczny między spółkami z Grupy Orlen a startupami z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.02.2025 / 18:15
StoryEditor
Markus Knopf, IBT: Wchodzimy do Dealz, Carrefour, Dino czy Kaufland. Wprowadziliśmy Dubai Chocolate
 Markus Knopf, prezes International Brands Trading (mat. prasowe)

Na początku br. IBT została oficjalnym dystrybutorem marki Mulino Bianco w Polsce. Spółka sfinalizowała też z Żabka Polska umowę na dystrybucję ciastek Ulker Smartt, produkowanych przez Pladis. Rozszerzenie portfolio to efekt korekty jej strategii, która w ciągu najbliższych lat ma pozwolić IBT na zwielokrotnienie przychodów.

W styczniu br. International Brands Trading została oficjalnym dystrybutorem w Polsce marki Mulino Bianco, należącej do koncernu Barilla Italy. Współpraca zakłada dystrybucję wł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 08:51