16.01.2020 / 14:55
StoryEditor

Nowy megatrend. W Wiedniu powstaje wielka Ikea bez parkingu dla klientów i bez magazynu

Ikea Westbahnhof w Wiedniu - wizualizacja (Źródło: Ikea)
Ikea buduje w wiedeńskiej dzielnicy Westbahnhof wielopoziomowy obiekt handlowy, przy którym nie zaplanowano parkingu dla samochodów. W markecie meblowym nie będzie też magazynu. Sieć dostrzega najnowszy megatrend i wychodzi naprzeciw zarówno zmieniającym się zachowaniom zakupowym konsumentów, jak i nowej, coraz popularniejszej formie mobilności bez samochodu.

Intencją sieci jest, by Ikea Westbahnhof stał się miejscem spotkań dla całej dzielnicy. W salonie ekspozycji mebli, który zajmie kilka pięter obiektu, zastosowane będą innowacy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.01.2025 / 23:06
StoryEditor
Biedronka leci w kosmos! Sprzedaż sieci przekroczyła 100 mld zł ... ale dyskonter musiał przełknąć bardzo gorzką pigułkę

Grupa Jeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka zwiększyła w ubiegłym roku sprzedaż o ponad 9 proc. do poziomu 33,5 miliarda euro. Potężny udział w tym wyniku miała polska Biedronka, która pomimo ujemnego LFL przekroczyła niewyobrażalną granice 100 mld zł sprzedaży (po aktualnym kursie).

Sprzedaż grupy Jeronimo Martins wzrosła w 2024 r. o 9,3 proc. (o 4,9 proc. przy stałych kursach wymiany), do poziomu 33,5 mld euro, przy LFL na poziomie 0,6 proc. 

W IV kw....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.01.2025 / 15:50
StoryEditor
Starbucks chce mieć udział w rosnącym rynku produktów wysokobiałkowych. Marka wchodzi w kategorię napojów proteinowych
Na polskim rynku debiutują napoje proteinowe z kawą marki Starbucks (fot. materiały prasowe)

Do portfolio produktów marki Starbucks dostępnych w Polsce dołącza napój proteinowy z kawą. Za jego produkcję i dystrybucję odpowiada firma Arla Foods, która jest oficjalnym partnerem Starbucks’a w tym zakresie w całym regionie EMEA, obejmującym Europę, Bliski Wschód oraz Afrykę. Gdzie i od kiedy nowy napój będzie dostępny?

Wszechobecny trend dbania o zdrowia i dobre samopoczucie przyczynił się do ogólnie lepszej edukacji żywieniowej, ale także rozwoju kultury korzystania z siłowni. W związku z tym...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 01:56