21.12.2017 / 09:06
StoryEditor

Ikea uchylała się od płacenia podatków? Komisja Europejska bada sprawę

(fot. Pixabay/CC0)
Komisja Europejska zbada, czy sieć Ikea nie uchylała się od płacenia podatków, zyskując w ten sposób nieuczciwą przewagę nad swoimi konkurentami - informuje "Rzeczpospolita".

- Wszystkie firmy, duże lub małe, wielonarodowe lub nie, powinny sprawiedliwie płacić podatki. Państwa członkowskie nie mogą pozwolić wybranym przedsiębiorstwom na płacenie niżs...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 18:55
StoryEditor
Sieć Douglas mocno inwestuje w Polsce i pokazuje, co oznacza nowoczesne podejście marki do handlu detalicznego. Jakie ma plany?
Douglas otwiera w Polsce nowe perfumerie, fot. Douglas

Sieć Douglas kontynuuje swoją dynamiczną ekspansję na polskim rynku, otwierając kolejne perfumerie w różnych częściach kraju, w tym w mniejszych miastach. Każda nowa lokalizacja to starannie zaprojektowana przestrzeń, która odzwierciedla nowoczesne podejście marki do handlu detalicznego i stawia na wygodę oraz unikalne doświadczenia zakupowe.

W ramach szeroko zakrojonej strategii ekspansji, Douglas intensywnie otwiera nowe perfumerie oraz modernizuje istniejące lokalizacje na terenie całej Polski. Celem tych działań ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.12.2024 / 11:09
StoryEditor
Żabka na szczycie Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Tylko po co tam frytki i hot-dogi?
Żabka na szczycie PKiN w Warszawie

Hot-Dog i Frytka Żanetka z Żabki pojawiły się szczycie Pałacu Kultury i nauki w Warszawie. W taki sposób Żabka świętowała otwarcie 11 000. sklepu w Polsce. Placówka ruszyła przy ul. Moliera 8 w Warszawie, a jednocześnie Żabka świętowała także uruchomienie 1000. sklep w stolicy, w Centrum LiM przy al. Jerozolimskich.

Grupa Żabka to kompleksowy ekosystem convenience, którego misją jest tworzenie wartości poprzez „upraszczanie codziennego życia klientów”. Grupa obsługuje rosnącą liczbę konsume...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. grudzień 2024 07:06