28.11.2019 / 13:45
StoryEditor

Ikea notuje w 2019 r. wzrost sprzedaży o 6,5 proc. Przychody grupy przekroczyły 41 mld euro

Ikea (fot. Konrad Kaszuba)
Ikea ogłosiła pełny, oficjalny raport roczny za rok finansowy 2019, kończący się 31 sierpnia 2019 r. Grupa chwali się sukcesami swojego systemu franczyzowego, który wypracował wzrost sprzedaży o 6,5 proc. Szwedzki detalista zapowiada inwestycje w cenę i dostępność produktów oraz w zrównoważoną gospodarkę.

We wrześniu sieć podała wybrane dane liczbowe za rok finansowy 2019. W listopadowym raporcie rocznym znajdujemy rozszerzone informacje o wynikach finansowych Grupy Inter Ikea. S...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.08.2024 / 08:49
StoryEditor
Biedronka nie odpuszcza w walce z Lidlem. Prezes Araújo zapowiada utrzymanie strategii najniższych cen
Biedronka w Wałbrzychu (fot. Czajnikolandia/Shutterstock)

Prezes Biedronki, Luis Araújo, w wywiadzie dla "Pulsu Biznesu" podkreślił, że sieć nie zamierza ustępować w rywalizacji cenowej z Lidlem. – Biedronka to polski koncept handlowy, stworzony i rozwijany przez Polaków. Zawsze kładliśmy nacisk na dostarczanie jakości za jak najniższą cenę – zaznaczył Araújo.

Mimo wyzwań, Biedronka nie zamierza zrezygnować z polityki dostarczania jakości za jak najniższą cenę. Luis Araújo zapewnił w "Pulsie Biznesu", że sieć nie cofnie się i ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.08.2024 / 09:26
StoryEditor
Ceny mleka, paliw, dań w McDonald‘s czy mieszkań? Wiemy, o jakie ceny Polacy najczęściej pytają Google‘a
Skandalicznie niskie ceny (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Ceny złota, ceny ropy i ceny paliwa - to trzy najczęściej wyszukiwane hasła w wyszukiwarce Google spośród tych, które dotyczą cen. Dwa pierwsze wpisywane są przez użytkowników średnio 110 tys. razy w miesiącu, a trzecie - 90,5 tys. razy. Jak wypadły inne produkty, surowce i usługi?

Zestawienie obejmujące zainteresowanie internautów cenami w wyszukiwarce Google przygotowane zostało przez Instytut Przywództwa. Obejmuje okres od sierpnia 2023 r. do lipca ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. sierpień 2024 20:38