24.09.2024 / 15:46
StoryEditor

Ikea ma nowego dyrektora logistyki i dystrybucji. Kim jest nowy menedżer?

Sebastian Kaczmarski dyrektor ds. logistyki i dystrybucji w Ikea Retail w Polsce (fot. materiały prasowe)

We wrześniu 2024 roku Sebastian Kaczmarski objął stanowisko dyrektora ds. logistyki i dystrybucji w Ikea Retail w Polsce. Kim jest nowy dyrektor i gdzie zdobywał doświadczenie?

Sebastian Kaczmarski z branżą logistyczną jest związany zawodowo od blisko 15 lat. Wcześniej przez wiele lat pracował  w holenderskim przedsiębiorstwie zajmującym się logistyką...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.09.2024 / 18:51
StoryEditor
Lidl mocno postawił na reklamę telewizyjną. W sierpniu 2024 roku przebił wszystkich konkurentów
Sklep sieci Lidl (Shutterstock)

Lidl nie odpuszcza z inwestowaniem w reklamę telewizyjną. Według stawek cennikowych, wydatki reklamowe Lidla były warte w sierpniu br. 87,17 mln zł - wynika z danych Nielsen Media. Największy rywal sieci handlowej, czyli operator sklepów Biedronka, przeznaczył na ten sam cel o ponad 35 mln zł mniej.

Lidl Polska jest największym reklamodawcą telewizyjnym wśród detalistów i producentów FMCG. Jeszcze rok temu wydatki właściciela dyskontów można było porównać do Reckitt Benckis...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2024 / 08:48
StoryEditor
Właściciel Circle K chce przejąć 7-Eleven. Amerykański regulator ma wątpliwości co do ewentualnej transakcji
Fuzja 7-Eleven i Circle K? Amerykański regulator ma wątpliwości (fot. Josh Chiodo/Unsplash)

Przejęcie sieci sklepów spożywczych 7-Eleven przez właściciela stacji paliw Circle K stworzyłoby jedną z największych grup handlowych w USA. Dlatego sprawą ewentualnej transakcji zainteresował się najwyższy amerykański regulator ds. konkurencji. Poinformował on prawników spółek, do których należą szyldy Circle K i 7-Eleven, aby zachowali dokumenty związane z potencjalną fuzją ich sieci. Jak twierdzą osoby zaznajomione ze sprawą, to sygnał, że urząd antymonopolowy może zakwestionować umowę, jeśli do niej dojdzie – informuje "Financial Times".

Jak informowaliśmy w zeszłym tygodniu, kanadyjski koncern Alimentation Couche-Tard, do którego należy m.in. sieć stacji paliw Circle K, złożył ofertę przejęcia Seven & i Holding...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. wrzesień 2024 15:47