16.02.2023 / 18:13
StoryEditor

Biedronka opuściła grono najtańszych sieci handlowych w Polsce. Jaka sieć została liderem rankingu?

Biedronka
Najnowsze badanie cen w sklepach, przeprowadzone przez ASM Sales Force Agency, budzi zaskoczenie. Okazuje się bowiem, że Biedronka w tym rankingu jest trzecią najdroższą siecią handlową w Polsce, spośród podmiotów ujętych w badaniu. Ceny wybranych do koszyka produktów wzrosły przez miesiąc aż o 6,59 proc. do 279,95 zł z 262,65 zł. Na drugiej stronie rankingu znalazł się główny konkurent Biedronki, Lidl, który dzięki koszykowi za 254,15 zł zajął drugie miejsce tuż za liderem zestawienia - siecią Auchan.

W styczniu 2023 roku najtańszą siecią handlową, przynajmniej dla osób wybierających produkty z koszyka skomponowanego na potrzeby badania ASM Sales Force Agency, było Au...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.03.2025 / 15:38
StoryEditor
Wojciech Grohn, członek zarządu Lidl Polska, gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2025
Wojciech Grohn, członek zarządu ds. zakupów w Lidl Polska (fot. mat. prasowe)

Wojciech Grohn, członek zarządu ds. zakupów w Lidl Polska weźmie udział w kongresie Retail Trends 2025. Menedżer wystąpi na scenie Consumer Trends w fireside chacie pt. "Lekcja tworzenia wartości".

Wojciech Grohn swoje pierwsze kroki w karierze stawiał w bankowości Vereins und Westbank AG. Jest związany z Grupą Schwarz od 2003 roku. Przez 10 lat rozwijał swoje dośw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.03.2025 / 17:33
StoryEditor
Koniec z super promocjami alkoholu w dyskontach. Rząd chce wprowadzić zmiany w sprzedaży piwa, wódki i wina
Projekt nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi zakłada włączenie piwa do ogólnego zakazu promocji napojów alkoholowych (fot. Ermak Oksana/Shutterstock)

„Kup 8 piw, a 4 dostaniesz w gratisie” - resort zdrowia zamierza zabronić sieciom handlowym posługiwania się tego typu hasłami. Projekt nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi zakłada włączenie piwa do ogólnego zakazu promocji napojów alkoholowych.

Projekt nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości, przygotowany przez resort zdrowia, został właśnie przekazany do konsultacji. Przynosi on kilka rewolucyjnych zmian. 

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 10:58