16.02.2023 / 14:40
StoryEditor

Co Biedronka, Lidl, Netto i inne sieci sądzą o „opłacie lodówkowej”? Wprowadzą ją czy nie?

Sklep, klient, lodówka, napoje
Sezon wiosenno-letni zbliża się wielkimi krokami. To rodzi pytanie: czy włączyć aktualnie wyłączone sklepowe lodówki, żeby zaoferować klientom schłodzone napoje, a tym samym fundować sobie jeszcze wyższe rachunki za prąd? Z tej sytuacji jest też inne wyjście, czyli sprzedaż schłodzonego piwa, napoju lub wody za dodatkową opłatą. Kto może się pokusić o wprowadzenie "podwójnych" cen?

Z informacji, do których portal wiadomoscihandlowe.pl dotarł jako pierwszy, wynika, że właściciele pojedynczych sklepów i niewielkich sieci poważnie się zastanawiają ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.01.2025 / 08:40
StoryEditor
“Tusk przegrywa z dyskontami”. Kandydat na prezydenta ostro o polityce względem dużych sieci handlowych
Adrian Zandberg (fot. Partia Razem)

Adrian Zandberg, kandydat na prezydenta z Partii Razem był w weekend na targowisku w Bielsku-Białej. Jego zdaniem potrzebne jest większe wsparcie dla tego typu przedsięwzięć.

Polityk pojawił się w sobotę w Bielsku-Białej i rozmawiał z lokalnymi rolnikami, sprzedawcami i mieszkańcami walczącymi o zachowanie miejskiego targowiska. 

Władze loka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.01.2025 / 10:13
StoryEditor
Właściciel spółki Animex chce wejść na giełdę. Producent mięsa i wędlin planuje pozyskać gigantyczne fundusze z IPO
Właściciel spółki Animex chce wejść na giełdę w USA (fot. Animex)

WH Group z siedzibą w Hongkongu, największy na świecie producent wieprzowiny, przekształca Smithfield w spółkę notowaną na giełdzie, chcąc stworzyć osobną platformę pozyskiwania funduszy dla swoich przedsiębiorstw w kilku krajach.

Smithfield Foods, producent bekonu z Farmland, w swojej pierwszej ofercie publicznej w USA planuje wycenę na poziomie do 10,73 miliarda dolarów - oznajmił we wtorek.

Pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 14:00