07.10.2024 / 12:55
StoryEditor

Dostawców czeka rewolucja! Żabka chce przekształcić produkty dostępne w dyskontach i hipermarketach, aby odpowiadały klientom sklepów convenience [WYWIAD]

Sklep sieci Żabka (fot. Shutterstock)

- W Żabkach Café 2.0 instalujemy piece gastronomiczne i wprowadzamy nowy asortyment. Uważamy, że osiągniemy taką liczbę sklepów, żeby Żabka była miejscem kojarzonym z ciepłymi posiłkami i gastronomią. Dzisiaj mamy już wszędzie hot dogi, kawę, burgery, panini. Dodaliśmy do oferty też frytki, nuggetsy, zapiekanki czy churrosy. To zupełnie nowe produkty, które dzięki odpiekaniu w piecu, a nie w mikrofalówce, mają jeszcze lepszy smak i są chrupiące - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska, wiceprezes zarządu Grupy Żabka.

Teraz priorytetem dla Żabki jest rozwój nowego konceptu bardzo mocno skierowanego na usługi gastronomiczne.

Właśnie dlatego inwestujemy w rozwój w Żabkę Café 2.0, szczegól...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.09.2024 / 17:51
StoryEditor
Biedronka nie zapada w letarg jesienią. Ostatni tydzień września to fala otwarć nowych i zmodernizowanych sklepów
Dział owocowo-warzywny w Biedronce (mat. prasowe)

Sieć Biedronka w ostatnich dniach września uruchomiła 13 nowych oraz 5 zmodernizowanych sklepów w całej Polsce. Co warto podkreślić, aż 11 nowych placówek sieci wyposażone jest w lady tradycyjne z mięsem i wędlinami, rybami i serami na wagę.

Biedronka przyspieszyła jesienią ekspansję i modernizację swoich placówek. Od 26 do 30 września sieć powiększyła się o 13 nowych lokalizacji w kilku województwach m.in.: podlask...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.09.2024 / 09:00
StoryEditor
TOP 10 tygodnia: Żabka na giełdzie, stacje paliw Carrefour, Epic Partners, akcyza, kaucja, Grupa Schwarz, zakupy w dyskontach
Najważniejsze wydarzenia w branży handlowej

Mijający tydzień w handlu to przede wszystkim Żabka wchodząca na giełdę, sprzedaż stacji paliw sieci Carrefour, tworzenie się największego gracza na rynku retail w Europie, ale też istotne nowelizacje w ustawie kaucyjnej i akcyzowej. Dowiedzieliśmy się też co Polacy kupują w dyskontach.

Żabka zadebiutuje na giełdzie! Grupa ogłosiła zamiar przeprowadzenia pierwszej oferty publicznej i notowania akcji na GPW

Potwierdziło się to, o czym spekulowano w branży h...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. październik 2024 13:00