12.08.2022 / 12:36
StoryEditor

Zmiany w statucie Dino zatwierdzone. Sieć będzie mogła uruchomić wypożyczalnie sprzętu sportowego i otwierać sklepy w niedziele

Na zdj. sklep sieci Dino (fot. Fotokon / Shutterstock)
Do statutu Dino Polska dopisane zostały nowe punkty rozszerzające zakres działalności spółki, m.in. o wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego i sportowego, działalność kulturalną i turystyczną. Czyżby chodziło o przymiarki do otwarcia sklepów w niedziele niehandlowe?

O przygotowaniach do wpisania nowych obszarów działalności do statutu Dino Polska pisaliśmy już pod koniec czerwca. To wtedy walne zgromadzenie akcjonariuszy zgodziło s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.04.2025 / 16:03
StoryEditor
Biedronka wydłuża godziny pracy sklepów przed Wielkanocą. Do której będą otwarte?
Na zdj. sklep sieci Biedronka w Warszawie, który w tym tygodniu będzie czynny do 23.30 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

By ułatwić klientom organizację świątecznych dni, sieć Biedronka wydłuża godziny otwarcia swoich sklepów w tygodniu poprzedzającym Wielkanoc. Od 14 do 18 kwietnia większość placówek będzie czynnych co najmniej do godziny 23:30. na tym nie koniec niespodzianek.

Wydłużone godziny otwarcia sklepów Biedronka w tygodniu poprzedzającym Wielkanoc to odpowiedź na potrzeby klientów. Ponad 3200 placówek sieci będzie czynnych aż do godziny 23:30...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2025 / 08:13
StoryEditor
Polacy liczą na wielkanocną wojnę cenową dyskontów. Czy ceny w sklepach ich nie rozczarują?
Na zdj. Biedronka w Poznaniu (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Wojna cenowa Biedronki z Lidlem i innymi sieciami handlowymi zaostrzy się w dniach poprzedzających Wielkanoc - uważają analitycy UCE Research i Shopfully. Z przeprowadzonego przez nich badania wynika, że oczekuje tego 53,5 proc. Polaków, podczas gdy takiego scenariusza nie spodziewa się 21,2 proc. respondentów. Zdania w temacie nie ma 15,3 proc. osób, a 10 proc. badanych w ogóle nie interesuje się tą sprawą.

Jak podkreśla Robert Biegaj, współautor raportu z Shopfully, w identycznym, zeszłorocznym badaniu 55,5 proc. konsumentów oczekiwało, że obniży nieco świąteczne wydatki, dzięk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 07:11