28.10.2023 / 10:12
StoryEditor

TOP10 tygodnia: Biedronka, Hebe, Carrefour, Żabka, Orlen, Dino, Auchan, Media Expert, Green Cafe Nero

Najważniejsze wiadomości z branży handlowej (fot. wiadomoscihandlowe.pl, Shutterstock, materiały prasowe)
W tym tygodniu w branży handlowej nie mieliśmy do czynienia z nudą. Kwartalne wyniki finansowe opublikowały spółki Jeronimo Martins (Biedronka, Hebe) i Carrefour, Żabka poinformowała o otwarciu 10 tys. sklepu, Orlen postawił sklep bezobsługowy, a pod szyldem Auchan ruszył kolejny sklep franczyzowy. Co jeszcze działo się w tym tygodniu, o tym poniżej.

1. Biedronka urosła w rok o 169 sklepów. Inwestycje w ceny obniżyły marżę EBITDA sieci

Sprzedaż sieci Biedronka wzrosła w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2023 roku ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2024 / 17:49
StoryEditor
Spada dynamika wzrostu rynku e-commerce w Polsce, wartego blisko 100 mld zł. Jakie marki znalazły się w Top 20? [RAPORT]
Rynek e-commerce w Polsce staje się coraz bardziej dojrzały (Shutterstock)

Wartość rynku e-commerce w Polsce w 2024 roku szacowana jest na blisko 100 miliardów złotych, jednak według raportu PMR Market Experts „Handel internetowy w Polsce 2024” dynamika wzrostu zaczyna spowalniać. Wynika to z dojrzewania sektora oraz częściowego powrotu konsumentów do tradycyjnych zakupów. Wśród top 20 graczy znalazły się m.in. Allegro, Media Expert, Zalando, X-kom, Ikea, Empik czy Sinsay.

Z danych PMR Market Experts wynika, że wartość sektora e-commerce w Polsce, który obejmuje 15 kategorii produktowych, w 2024 roku osiągnie blisko 100 miliardów złotych. Oznacza ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 10:16
StoryEditor
Rajstopy o zapachu czekolady, czyli Wedel i Gatta wchodzą w kooperację
Rajstopy i skarpety ze wspólnej linii Gatty i Wedla (fot. Gatta)

Producent czekolady oraz wytwórca rajstop, bielizny i koszulek nawiązali współpracę i stworzyły linię z aromatem czekoladowym.

Całość kolekcji ma brązowy kolor. Pośród produktów znalazły się skarpety w czekoladowy wzór, a także koszulki, rajstopy i męskie bokserki, które… pachną czekoladą....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. listopad 2024 12:31