21.05.2020 / 15:26
StoryEditor

Tomasz Biernacki, główny akcjonariusz Dino Polska, dokupił 34 tys. akcji spółki

(mat. prasowe)
Dino Polska S.A. poinformowało dziś w komunikacie, że Tomasz Biernacki, główny akcjonariusz spółki kupił 34 tys. akcji po średniej cenie 166,99 zł. Wydał na ten cel 5,7 mln zł.

„W dniu dzisiejszym tj. 21 maja 2020 r. otrzymała od BT Kapitał Sp. z o.o.- spółki blisko związanej z osobą pełniącą obowiązki zarządcze w Spółce tj. Panem Tomaszem Biernackim, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 64% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2024 / 15:23
StoryEditor
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: Za nami ogromny wstrząs na rynku [WIDEO]
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska (fot. mat. własne)
- Mówić, że rynek w tej chwili jest inny niż w roku 2019, czy na początku roku 2020, to jakby nic nie powiedzieć. To były pewnie najbardziej burzliwe cztery lata w ostatnich dziesięcioleciach Polski. Może na przełomie 1989 i 1990 było bardziej dynamicznie, ale te ostatnie cztery lata to była naprawdę gigantyczna zmiana - mówił podczas Retail Trends 2024 prezes Lidl Polska Włodzimierz Wlaźlak.

Szef polskiego oddziału Lidla podkreślił, że jeszcze na początku 2020 r. klienci mieli "wysokie i rosnące realne zasoby finansowe". W związku z tym "oferta była zupełnie inacze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.07.2024 / 12:51
StoryEditor
Wzmacniając pozycję marek własnych, Biedronka będzie sięgać po narzędzia wykorzystywane przez twórców topowych brandów producenckich – zapowiada Justyna Szymani [WIDEO]
Justyna Szymani, dyrektorka działu rozwoju i kontroli marki własnej w sieci Bedronka (fot. Wiadomości Handlowe)
Rynek marki własnej w Polsce będzie rósł głównie dzięki temu, że polscy konsumenci są bardzo racjonalni i potrafią ocenić realną wartość produktu. Justyna Szymani, dyrektorka działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w tej sieci podczas kongresu Retail Trends, opowiedziała nam o narzędziach, które Biedronka wykorzystuje tworząc jej portfolio.

Mówiąc o zaletach marek własnych Biedronki, Justyna Szymani wskazała na to, że – w odróżnieniu od wielu tzw. A brands – są one tworzone pod potrzeby lokalnych konsumentów, a ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2024 13:28