25.03.2021 / 08:04
StoryEditor

Sieć Dino ma potencjał do uruchomienia większej liczby sklepów niż obecnie ma Biedronka [WYWIAD]

Supermarket sieci Dino (Dino Polska)
Dino Polska jest cały czas na ścieżce wzrostowej. Strategia rozwoju sieci daje jej dostęp do dużej liczby nisz rynkowych, w których może osiągać rentowność. Także polityka asortymentowa Dino sprawdza się pod względem rentowności – mówi Piotr Bogusz, analityk Domu Maklerskiego mBank, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.

Jak wyglądają najbliższe perspektywy rozwoju spółki Dino Polska?

Spółka Dino Polska ma wciąż zabezpieczone kilkaset działek pod dalszy rozwój. Sądzę, że w najbliższych l...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 09:11
StoryEditor
Decathlon z nowym dyrektorem generalnym. Wybrano menedżera, który spędził w firmie ponad połowę życia
Javier Lopez, nowy CEO sieci Decathlon (fot. mat. prasowe)

49-letni Javier Lopez z Decathlonem związany jest już od 26 lat, a teraz awansował na stanowisko dyrektora generalnego tej sieci sklepów. Przez ostatnie trzy lata funkcję tę sprawowała Barbara Martin Coppola.

Javier Lopez przez ponad ćwierć wieku pracował w Decathlonie w obszarze logistyki, handlu detalicznego oraz digitalizacji. W latach 2012-2015 kierował niemieckim oddziałem si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2025 / 19:17
StoryEditor
Lisek.app przeszedł rewolucję. AI podpowie klientom co i kiedy kupić
Lisek.app przeszedł rewolucję. AI podpowie klientom co i kiedy kupić (fot. Lisek.app)

Duże zmiany zaszły w Lisek.app. Aplikacja zyskała nowe sekcje i kategorie. A rekomendacje AI mają podpowiadać nie tylko jaki produkty kupić, ale też w jaki dzień i o której godzinie.

O czym przeczytasz w artykule?

  • Michał Krowiński: Lisek.app czekają duże zmiany
  • Wiele zmian w Lisek.app, w tym nowe kategorie
  • AI przedstawi użytkownikom spersonalizowaną ofertę zakupów
  • Użytkownicy Lisek.app coraz częściej dokonują w aplikacji codziennych zakupów

Michał Krowiński: Lisek.app czekają duże zmiany

– Nasze plany są ambitne. Zamierzamy mocno skupić się na pracy nad asortymentem, w tym rozszerzaniem go. Oprócz tego wiele uwagi poświęcimy ulepszaniu technologii oraz poprawie doświadczenia zakupowego klienta w aplikacji – mówił w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Michał Krowiński, współzałożyciel Lisek.app już na początku tego roku.

Więcej na ten temat w artykule: Michał Krowiński, współzałożyciel Lisek.App: W tym roku w Lisku wydarzy się rewolucja

Wiele zmian w Lisek.app, w tym nowe kategorie

Strat-up dość szybko zaczął realizować te zapowiedzi.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 71% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 11:58