18.04.2023 / 09:30
StoryEditor

Ile zarabiają pracownicy w Dino? W porównaniu do giełdowych gigantów stawka nie powala

Dino
Portal businessinsider.com.pl przygotował zestawienie, jak wyglądają nakłady na wynagrodzenia największych spółek na GPW. Ile płaci pracownikom Dino Polska?

Najwięcej na świadczenia pracownicze wydaje KGHM – 7,3 mld złotych. Na drugim miejscu uplasował się Orlen z wynikiem 6,7 mld, a na trzecim PGE – 6,0 mld zł.

W sie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 11:31
StoryEditor
Sieci sklepów non-food zmagają się z malejącymi marżami i niską lojalnością klientów. Czego firmy spodziewają w 2025 r.? [TYLKO U NAS]
Na zdjęciu: wnętrze jednego z dyskontów non-food (fot. wiadomoscihandlowe.pl; zdjęcie ilustracyjne)

Większość ankietowanych dyrektorów generalnych sieci handlowych non-food w Europie oczekuje stabilizacji rynku w 2025 r. - wynika z raportu przygotowanego przez McKinsey we współpracy z EuroCommerce. Ponad 75 proc. osób z tego grona spodziewa się, że warunki w bieżącym roku poprawią sięlub pozostaną takie same, jak w roku minionym.

Jak czytamy w raporcie McKinsey i Eurocommerce "State of Retail 2024 — Europe: Transition and transformation in nongrocery retail", wyniki te odzwierciedlają ostrożny optymizm, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.03.2025 / 09:00
StoryEditor
Pepco robi rewolucję w grupie! Sieć Poundland i... Dealz na sprzedaż, koniec z FMCG, co to oznacza dla polskiego oddziału firmy?
Pepco Group wycofuje się z FMCG. Co stanie się z siecią sklepów Dealz i Poundland? (fot. Dealz)

Pepco Group, właściciel marek Pepco, Dealz i Poundland, podjęło decyzję o wycofaniu się z segmentu FMCG. To część szeroko zakrojonego planu zmian, który ma uprościć działalność i skupić się na konkretnych obszarach. Czemu grupa to robi?

Decyzja ta oznacza rezygnację z asortymentu, który przez lata stanowił część oferty grupy, jednak generował zbyt niskie marże. Z perspektywy strategicznej firma chce skoncen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. marzec 2025 10:20