18.04.2023 / 09:30
StoryEditor

Ile zarabiają pracownicy w Dino? W porównaniu do giełdowych gigantów stawka nie powala

Dino
Portal businessinsider.com.pl przygotował zestawienie, jak wyglądają nakłady na wynagrodzenia największych spółek na GPW. Ile płaci pracownikom Dino Polska?

Najwięcej na świadczenia pracownicze wydaje KGHM – 7,3 mld złotych. Na drugim miejscu uplasował się Orlen z wynikiem 6,7 mld, a na trzecim PGE – 6,0 mld zł.

W sie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2024 / 11:54
StoryEditor
W Polsce Biedronka ma "codziennie niskie ceny", a jakie hasło będzie mieć na Słowacji? Jak dyskonter chce się pozycjonować w oczach słowackich klientów? [NASZ NEWS]

Sieć handlowa Biedronka, która niebawem otworzy swoje pierwsze sklepy na Słowacji, ma logo na tamtejszy rynek. Niewiele różni się ono od polskiego znaku graficznego z czerwonym rysunkiem biedronki, nazwą sieci napisaną czerwoną czcionką na żółtym tle. Jedyne, co zmienia się na logotypie to hasło umieszczone pod frazą "Biedronka".

W Polsce sieć sklepów Biedronka posługuje się hasłem „Codziennie niskie ceny” umieszczonym na żółtym tle w logo sieci. Słowacka wersja logotypu sieci jest bardzo podobna, ale sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2024 / 13:04
StoryEditor
Niebezpieczna bakteria w mieszankach sałat sprzedawanych w Lidlu i Makro
Niebezpieczna bakteria w mieszankach sałat sprzedawanych w Lidlu i Makro (fot. GIS)

Główny Inspektorat Sanitarny (GIS) poinformował o wykryciu Salmonelli w mieszankach sałat sprzedawanych pod markami własnymi sieci handlowych Lidl i Makro. Spożycie tych produktów może prowadzić do poważnych zatruć pokarmowych, dlatego zaleca się ich natychmiastowy zwrot do sklepów.

Problem dotyczy dwóch mieszanek sałat produkowanych przez firmę AVIT Adam Rytel. Skażone partie to: Mieszanka Toscana Mix pod marką Metro Chef – dostępna w sieci Makro Cash and ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. sierpień 2024 17:25