28.12.2023 / 16:19
StoryEditor

Dino wchodzi w świat luksusowych lokalizacji. Otworzy pierwszy sklep w samym centrum wielkiego miasta

Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)
Wielkomiejski sklep Dino otworzy się na rynku jednego z największych miast w Polsce, w zabytkowej kamienicy najstarszego domu handlowego w mieście. O które miasto chodzi i gdzie powstanie pierwsze "luksusowe" Dino?

Na rynku we Wrocławiu i naprzeciwko tamtejszego ratusza zostanie otwarty pierwszy sklep Dino w tak ekskluzywnej lokalizacji. Powszechnie uważa się, że sieć unika wielkich mias...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 14:34
StoryEditor
Robert Orszulak, On Lemon: retail musi się obudzić. Dlaczego detaliści muszą śledzić trendy na rynku kawy? [Retail Trends 2025]
Robert Orszulak, właściciel On Lemon (fot. wiadomoscihanlowe.pl)

W trakcie debaty "Zrównoważony rozwój w kawie – jak odpowiedzieć na rosnące oczekiwania konsumentów i partnerów biznesowych?" na kongresie Retail Trends 2025 Robert Orszulak, właściciel On Lemon powiedział o rosnącej potrzebie śledzenia trendów na rynku kawy przez detalistów. Co ich omija?

Jak przekonuje właściciel On Lemon, wśród detalistów brakuje świadomości na temat tego co dzieje się na rynku kawy i potrzeb konsumentów z nim związanych. Robert Orszulak zwróci...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 18:51
StoryEditor
Ziemowit Fałat, Browar Pinta: Przez rok warzymy tyle, co liderzy w jeden dzień – a mimo to jesteśmy najwięksi! [RETAIL TRENDS 2025]
Ziemowit Fałat, współzałożyciel i współwłaściciel Browaru Pinta (w środku) wziął udział w debacie ”Handel przyszłości według dostawców - kanały, formaty, konsument”, podczas kongresu Retail Trends 2025 (fot. wiadomościhandlowe.pl)

W dzisiejszym dynamicznym świecie rynek oczekuje od producentów nieustannego podążania za trendami, innowacjami i zmieniającymi się gustami konsumentów. Presja, by stale oferować coś nowego, być „na czasie” i odpowiadać na potrzeby kolejnych segmentów odbiorców, może prowadzić do nieustannego pędu za zmianą. W takim środowisku łatwo zgubić to, co najważniejsze – autentyczność i spójność marki.

Marki, które odniosły sukces, zazwyczaj zbudowały go na konkretnych wartościach, unikalnym podejściu i bliskiej relacji ze swoimi odbiorcami. Te cechy stanowią fundament ich toż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. kwiecień 2025 19:51