21.11.2022 / 11:56
StoryEditor

Dino rośnie, ale mocno rosną także koszty biznesu sieci. Gdzie wydatki rosną najbardziej?

Supermarket sieci Dino Polska
Po trzech kwartałach 2022 r., przychody spółki Dino Polska przekroczyły już 14,1 mld zł, były o 48,5 proc. wyższe niż rok wcześniej. Co ciekawe przekroczyły przychody osiągnięte w całym 2021 r., kiedy wyniosły 13,4 mld zł. Jednak wraz ze wzrostem skali, a także narastającym kryzysem rosną koszty Dino. Jak w ostatnim czasie wyglądały one w poszczególnych obszarach biznesu tej sieci?

Koszt własny sprzedaży Dino Polska

Koszt własny sprzedaży w Dino Polska stanowił odpowiednio 76,0 proc. i 75,0 proc. przychodów ze sprzedaży w III kw. 2022 r....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 05:22