21.08.2020 / 08:24
StoryEditor

Dino Polska notuje w pierwszym półroczu 2020 r. niebywałe wzrosty sprzedaży i zysku

Sklep sieci Dino (fot. Dino/materiały prasowe)
Spółka Dino Polska w pierwszym półroczu 2020 r. odnotowała przychody w wysokości 4 685 mln zł. Rok wcześniej wyniosły 3 500 mln zł. Wzrost wyniósł 1 185 mln zł, czyli 33,9 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem 2019 r. Zysk netto wzrósł z ok. 172,5 mln zł do blisko 252 mln zł, czyli aż o 46,1 proc.

W omawianym okresie wynik EBITDA zwiększył się rok do roku o 36,9 proc. do 428,8 mln zł. Marża EBITDA wyniosła 9,15 proc. i była o 0,2 pkt proc. wyższa niż w w pierwszym półrocz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2024 / 10:00
StoryEditor
Pomimo trudnej sytuacji gospodarczej Polacy są gotowi zapłacić więcej za niektóre kategorie żywności. Co to za produkty?
Rossmann w warszawskich Złotych Tarasach (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Trudna sytuacja gospodarcza wymusza na wielu klientach liczenie każdej złotówki, dlatego cena to coś czemu szczególnie się przyglądają i w wielu przypadkach jest to kryterium decydujące o zakupie produktu. Są jednak kategorie produktów, za które konsumenci są w stanie zapłacić więcej. Co to za artykuły?

Pomimo trudnej sytuacji gospodarczej, Polacy są gotowi ponosić wyższe koszty za produkty spożywcze oferujące konkretne korzyści. Jak wynika z badań przedstawionych przez Agnies...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 09:53
StoryEditor
Eurocash zdradza cele swojej grupy zakupowej. Czego grupa oczekuje od dostawców, z którymi będzie współpracować?
Marcin Celejowski, członek zarządu Grupy Eurocash odpowiedzialny za obszar zakupów handlowych (fot. mat. prasowe)

W ubiegłym miesiącu Eurocash ogłosił, że uruchamia grupę zakupową pod nazwą Równi w Biznesie, w której zrzeszone mają być wszystkie sieci detaliczne związane z hurtownikiem. O tym jak działać będzie ten projekt, jakie są jego cele, czego Eurocash oczekuje od dostawców i jakiej poprawy warunków zakupowych się spodziewa, opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl Marcin Celejowski, członek zarządu odpowiedzialny za obszar zakupów handlowych.

W skład grupy zakupowej wejść ma siedem sieci detalicznych powiązanych z Eurocashem. Zrzeszone w nowym podmiocie mają zostać: Delikatesy Centrum, Duży Ben, Abc, Groszek, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 18:11