07.05.2021 / 09:38
StoryEditor

Dino Polska notuje w I kw. gigantyczny wzrost przychodów i zysków. Sieć liczy już ponad 1500 sklepów

Market sieci Dino w Dłutowie, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
Sieć Dino Polska odnotowała w I kwartale 2021 r. imponujący wzrost przychodów ze sprzedaży. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku wzrosły o niemal jedną czwartą. Zysk netto wzrósł o prawie 40 proc. Liczba placówek przekroczyła 1500.

Przychody ze sprzedaży sieci Dino Polska wyniosły w I kw. 2021 r. ok. 2,76 mld zł. Rok wcześniej było to ok. 2,22 młd zł, co oznacza wzrost o 24,3 proc. Zysk netto wzrósł w tym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.04.2025 / 11:36
StoryEditor
Maciej Kroenke, Strategy& Polska: Detaliści powinni więcej myśleć o zwiększaniu efektywności z każdego klienta, a nie z każdego metra [RETAIL TRENDS 2025]
Maciej Kroenke, partner w Strategy& Polska podczas debaty “New growth engine in retail. Budowanie wartości biznesu w świecie nieustającej zmiany” na kongresie Retail Trends 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Szukając nowych źródeł przychodów retailerzy nie mogą stracić z oczu klienta. Nie mogą też zapomnieć o tym, że tworzony przez nich ekosystem usług musi być spójny - przestrzegał Maciej Kroenke, partner w Strategy& Polska podczas kongresu Retail Trends 2025.

Maciej Kroenke, partner w Strategy& Polska, lider zespołu biorąc udział w debacie “New growth engine in retail. Budowanie wartości biznesu w świecie nieustającej zmiany” podczas...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 00:31
StoryEditor
Przychody właściciela sieci Stokrotka przekroczyły 6 mld euro. Polska motorem napędzającym wyniki Grupy Maxima

Litewska Grupa Maxima, do której należą sieci sklepów Maxima na Litwie, Łotwie, Estonii, a także Stokrotka w Polsce, T Market w Bułgarii oraz e-sklep Barbora w krajach bałtyckich zwiększyła w 2024 r. skonsolidowane przychody o 4,3 proc., osiągając wynik ponad 6 mld euro.

Podobnie jak w ostatnich latach, najsilniejszy wzrost przychodów Grupa Maxima odnotowała w Polsce i Bułgarii, gdzie sieci Stokrotka i T Market rozwijały się najszybciej.

S...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 18:58