14.03.2022 / 20:20
StoryEditor

Dino Polska nie zmienia ambitnych planów ekspansji i celów sprzedażowych, mimo agresji Rosji na Ukrainę

Dino Polska nie odczuwa skutków agresji Rosji na Ukrainę (fot. Konrad Kaszuba)
Sieć Dino zakłada na 2022 r. dwucyfrowy wzrost sprzedaży LfL oraz marży brutto. Detalista zakłada wzrost kosztów w tempie zbliżonym do wzrostu przychodów. Nakłady inwestycyjne zostaną zwiększone. Popyt jest silny, a koszyk zakupowy nie zmienił się od czasu agresji Rosji na Ukrainę – informuje Michał Krauze, członek zarządu i dyrektor finansowy Dino.

Podczas telekonferencji dla inwestorów Michał Krauze, członek zarządu i dyrektor finansowy Dino zapewnił, że spółka podejmuje wiele działań służących optymalizacji kosztów. Spół...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.06.2024 / 17:18
StoryEditor
„Niemiła, marudna i z fochem”. Nietypowa oferta pracy dla ekspedientki
Kiosk w Muzeum Motoryzacji Wena w Oławie (fot. Facebook/ Muzeum Wena)
Muzeum Motoryzacji Wena w Oławie postanowiło poszerzyć ekspozycję i uruchamia sklep i bar rodem z PRL. Ma być niemiło i marudnie. Poszukiwana jest osoba o takich „atrybutach”.

Miniona epoka zwłaszcza w handlu nie kojarzy się najlepiej. Kartki, puste półki, produkty spod lady, a do tego niekoniecznie miła obsługa. Bary również nie zawsze zachęcały do p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.06.2024 / 10:56
StoryEditor
UOKiK bada skargi klientów na dwa internetowe sklepy odzieżowe należące do Grupy Kapitałowej Immobile
UOKiK bada skargi klientek korzystających z oferujących odzież sklepów internetowych Laurella oraz Quiosque, naleążąych do Grupy Kapitałowej Immobile (fot. Shutterstock)
Od początku roku do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynęło 90 skarg na internetowe sklepy laurella.pl i quiosque.pl, należące do notowanej na warszawskiej giełdzie Grupy Kapitałowej Immobile. Na co narzekają klienci i jak tłumaczy się właściciel brandów?

Z informacji przekazanych Pulsowi Biznesu przez UOKiK wynika, że klienci sklepów laurella.pl i quiosque.pl zgłaszają, że nie otrzymują zamówionych produktów. Skarżą się też na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 09:41