04.01.2019 / 09:06
StoryEditor

Dino ma już prawie 1000 sklepów. Tempo rozwoju przyspiesza z każdym rokiem

(Fot. redakcja )
Tempo rozwoju Dino, najszybciej rozwijające się dziś sieci handlowej w Polsce, z roku na roku przyspiesza - o ile w w 2017 roku operator uruchomił 147 nowych marketów, to w roku 2018 było ich już 202, co oznacza wzrost o 37 proc. Tylko w czwartym kwartale sieć uruchomiła 82 sklepy. Łącznie ma ich 977.

Łączna powierzchnia sali sprzedaży w marketach Dino wyniosła na koniec 2018 roku  375,7 tys. metrów kwadratowych i była o 27,3 proc.większa niż rok wcześniej.

- Rok 201...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.03.2025 / 19:13
StoryEditor
TOP 10 wiadomości tygodnia: Biedronka, Pepco, Carrefour, Dino, Aldi, Netto, Amazon i zmowa cenowa z udziałem elektromarketów
Wydarzeniem minionego tygodnia był niewątpliwie debiut Biedronki na Słowacji, ale w polskim i światowym handlu wydarzyło się znacznie więcej (fot. materiały prasowe, Shutterstock)

Wydarzeniem minionego tygodnia był niewątpliwie debiut Biedronki na Słowacji oraz ogłoszenie przez tę sieć założeń ekspansji za naszą południową granicą. Głośno było także o decyzji Grupy Pepco, która ujawniła, że rozważa sprzedaż sieci Dealz. Poznaliśmy też plany sieci Dino, Carrefour oraz Aldi, a także Amazona. Jakby tego było mało, właściciel Netto dokonał spektakularnego przejęcia, a prezes UOKiK nałożył ogromną karę na trzy sieci elektromarketów.

1. Pepco robi rewolucję w grupie! Sieć Poundland i... Dealz na sprzedaż, koniec z FMCG, co to oznacza dla polskiego oddziału firmy?

Pepco Group, właściciel marek Pepco, Dea...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.03.2025 / 10:00
StoryEditor
Tomasz Waligórski, dyrektor generalny Carrefour Polska, gościem Retail Trends 2025. Wystąpi na scenie głównej
Tomasz Waligórski, dyrektor generalny Carrefour Polska (fot. mat.pras.)

Tomasz Waligórski jest pierwszym Polakiem, który objął funkcję dyrektora generalnego Carrefour Polska. Na kongresie Retail Trends 2025 podzieli się swoim doświadczeniem w debacie o budowaniu wartości biznesu w świecie nieustającej zmiany.

Retail Trends 2025 - najważniejsze spotkanie przedstawicieli handlu, przemysłu, usług i nauki - odbędzie się już 1 kwietnia. Kongres od lat konsekwentnie podąża za zmieniającym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. marzec 2025 00:44