13.07.2023 / 11:33
StoryEditor

Dino – godziny otwarcia sklepów. Czy zakupy można robić w niedziele?

Sklep sieci handlowej Dino (Shutterstock)
Sklepy Dino działają od 1999 roku. Dziś spotkać je możemy w całej Polsce. Jakie są godziny otwarcia marketów Dino w tygodniu i w weekend? Jak otwarte są sklepy w niedziele?

Sklepy Dino są jednymi z najszybciej powstających marketów w Polsce. W ofercie posiadają kilka tysięcy produktów, w tym produktów świeżych, mięs i wędlin pochodzących z własnej produkcji czy produktów znanych marek. W asortymencie sklepów znajdują się artykuły spożywcze, chemiczne i kosmetyczne.

Jakie są godziny otwarcia sklepów Dino?

Markety Dino otwarte są od poniedziałku do soboty, od 6:00 do 22:30 – dotyczy to wszystkich sklepów sieci, więc łatwo te godziny zapamiętać. Podczas niedziel niehandlowych sklepy są zamknięte, ale w niedziele handlowe zakupy zrobić można od 8:30 do 20:00.

Każdy ze sklepów Dino budowany jest w podobny sposób – spółka skupuje działki i stawia obiekty odpowiadające standardom sieci. Jednym z udogodnień, którymi chwalą się jej właściciele, są parkingi dla klientów. Znajdują się przy każdym ze sklepów Dino, tak aby ułatwić zakupy zmotoryzowanym klientom.

Czy sklepy Dino otwarte są w święta?

W święta wolne od pracy, takie jak np. 1 i 3 maja, Boże Ciało, 1 listopada, Boże Narodzenie, Nowy Rok czy Wielkanoc sklepy Dino są zamknięte. Dotyczy to wszystkich sklepów, w których za ladą nie może stanąć tylko właściciel, a do ich funkcjonowania potrzeba wielu osób, a więc wszystkich sklepów sieci Dino.

Ile sklepów ma sieć Dino?

Według raportu spółki na koniec marca 2023 r. sieć Dino liczyła 2210 marketów. W ciągu jednego kwartału powstały 54 nowe placówki a sieć sklepów powiększyła się o 330 marketów w porównaniu z końcem marca rok wcześniej.

Żeby zaopatrzyć rozwijającą się sieć w drugim kwartale 2023 roku uruchomiono ósme centrum dystrybucyjne, które powstało w miejscowości Kaliska, w województwie kujawsko-pomorskim. Jak podkreśla zarząd Dino, kolejne centrum ma pomóc rozszerzyć współpracę z rolnikami i lokalnymi dostawcami.

Sieć Dino jest także jednym z największych pracodawców w Polsce. Pod koniec I kwartału 2023 roku Dino zatrudniało 38,1 tys. pracowników. To o 4,7 tys. osób więcej niż rok wcześniej.

21.11.2024 / 11:54
StoryEditor
Żabka, Dino i Biedronka stoją za sukcesem chorwackiej sieci Studenac, która szykuje się do wejścia na polską giełdę. Jak to możliwe?

Fakt, że za dużym sukcesem rynkowym chorwackiej sieci Studenac stoją polskie firmy jak Żabka, Dino, Biedronka/Jeronimo Martins Polska czy Polomarket może wydać się zaskakujący. Gdy jednak dodamy do tego zestawienia takie marki jak Konzum, Samsung, Tokić czy Deutsche Telekom, to sprawa staje się jeszcze bardziej intrygująca. Suma doświadczeń tych firm przełożyła się na fenomen Chorwackiej firmy Studenac (Studnia, Źródełko – red.), która zapowiada podbój bałkańskiego rynku detalicznego, a także debiut na warszawskiej i zagrzebskiej giełdzie.

To właśnie w takich firmach jak Biedronka, Żabka, Dino, Konzum, Polomarket, Samsung, Tokić, Deutsche Telekom, a także kilku innych swoje doświadczenie zawodowe zdobywali menad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 13:24
StoryEditor
Rosnące koszty i ZUS największymi obawami mikro i małych firm w Polsce [ANALITYCY]
Według raportu UCE Research rosnące koszty i ZUS największymi obawami mikro i małych firm w Polsce (fot. Shutterstock)

Według najnowszego raportu UCE Research i kancelarii ProPrawni "Bieżące obawy i lęki mikrofirm oraz małych przedsiębiorstw w Polsce", mikro i małe firmy w Polsce zmagają się z wieloma obawami dotyczącymi swojej działalności. Największym zmartwieniem dla ankietowanych okazały się stale rosnące koszty operacyjne.

Aż 36,7 proc. przedsiębiorców wymieniło wzrost kosztów operacyjnych jako największe zagrożenie. - Zwiększenie kosztów prowadzenia działalności budzi najczęstsze obawy, bo bezpoś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. listopad 2024 20:19