12.01.2024 / 09:47
StoryEditor

Coraz więcej znanych marek znika ze sklepów. W jednej z sieci klienci nie uświadczą żelków Haribo

Żelki Haribo to kolejne produkty, które znikają ze sklepów w efekcie twardych negocjacji cenowych sieci handlowych z dostawcami (fot. Shuterstock)
Wydawać by się mogło, że sklepy spożywcze bez produktów topowych marek takich jak Pepsi, Lay’s, Coca-Cola czy Haribo nie będą w stanie funkcjonować. Jednak w czasach ostrych negocjacji cenowych między producentami a sieciami handlowych takie przypadki zdarzają się coraz częściej.

Działająca w Niderlandach sieć Jumbo jest kolejną (po sieciach Carrefour i Biedronka), która ma na tyle duże problemy z dogadaniem się z dostawcami w kwestii cen produktów, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.01.2025 / 14:14
StoryEditor
Pojawił się nowy gracz na rynku dyskontów niespożywczych. Primark otwiera pierwszy samodzielny sklep z artykułami do domu
Pojawił się nowy gracz na rynku dyskontów niespożywczych. Primark otwiera pierwszy samodzielny sklep z artykułami do domu (Shutterstock)

Primark, znana sieć sklepów odzieżowych i artykułów gospodarstwa domowego, potwierdziła otwarcie swojego pierwszego samodzielnego sklepu z artykułami do domu. Placówka o powierzchni ponad 800 m kw. zostanie uruchomiona w marcu w centrum Belfastu, w budynku Fountain House.

W nowym sklepie Primark Home klienci znajdą szeroką gamę produktów, w tym pościel, ręczniki oraz ceramikę. Jak podaje firma, decyzja o otwarciu tej placówki jest odpowiedzią na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.01.2025 / 08:54
StoryEditor
InPost zapowiada potężne inwestycje. Jakie fundusze i na jakie cele chce wydać operator paczkomatów?
Rafał Brzoska, prezes InPost (InPost)

Grupa InPost zainwestuje w Wielkiej Brytanii prawie 600 milionów funtów do 2029 roku, zwiększając łączną wartość inwestycji do miliarda funtów. Powstać ma więcej Paczkomatów, rozbudowana będzie też infrastruktura logistyczna.

– Nasze inwestycje zrewolucjonizują e-commerce zarówno dla kupujących, jak i sprzedających w Wielkiej Brytanii. Już teraz jest to nasz najszybciej rozwijający się rynek, a w odp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 11:31