07.12.2017 / 08:16
StoryEditor

Kingfisher przenosi strategiczne działy do Polski

Sklep sieci Castorama (kingfisher.com)
Dział księgowości i controllingu firmy Kingfisher, właściciela marek Castorama i Brico Depot, zostanie przeniesiony do Polski - pisze bezprawnik.pl.

Oba działy będą funkcjonowały w Krakowie jeszcze w 2018 roku. Decyzja została podjęta w listopadzie. 

Przeciwko pomysłowi protestują francuskie związki zakładowe. Pracę st...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 63% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.01.2025 / 18:25
StoryEditor
Megatrendy w sektorze opakowań dla produktów FMCG. Zmniejszenie wpływu na środowisko i zapewnienie surowca z recyklingu
TOP trendy w sektorze opakowań dla produktów FMCG (Shutterstock)

Rosnący popyt na opakowania, rosnąca rola przemysłu farmaceutycznego i chemicznego, konsolidacja rynku przetwórstwa papieru. Jedną z głównych sił napędowych rozwoju sektora opakowań będzie e-commerce, a ograniczeniem w rozwoju nowoczesnych rozwiązań - wysoki koszt surowców do produkcji opakowań przy braku infrastruktury do recyklingu. Trendy rynkowe i technologiczne w branży przeanalizował prof. Artur Bartkowiak, członek zarządu Stowarzyszenia Natureef, dyrektor Centrum Bioimmobilizacji i Innowacyjnych Materiałów Opakowaniowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie (CBiMO ZUT).

Rosnąć będzie zainteresowanie opakowaniami ekologicznymi, ale stanowić będą one w dalszym ciągu najwyżej 3-4 proc. całej produkcji. Aspekt wpływu na środowisko pozostanie ważny ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.01.2025 / 08:51
StoryEditor
Koktajl z serialu "Emily w Paryżu” wycofany ze sprzedaży w sklepach Carrefour. Francuska sieć przyznała się do błędu
Lily Collins, odtwórczyni tytułowej roli ”Emily w Paryżu” podczas premiery czwartego sezonu serialu Netfliksa (fot. Shutterstock)

Po premierze na platformie Netflix czwartego sezonu "Emily w Paryżu”, do sprzedaży trafił specjalny koktajl na bazie wina o nazwie Chamère, który pojawiał się w serialu. Produkt można było zakupić we francuskich sklepach sieci Carrefour, ale to już przeszłość.

8 listopada 2024 r. stowarzyszenie Addictions France podjęło kroki prawne w celu wycofania ze sklepów koktajlu Chamère, wzorowanego na tym, który pojawia się w serialu "Em...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 13:14