13.11.2023 / 12:25
StoryEditor

Świat Disney’a w sklepach Carrefour. Sieć mocno rozszerza asortyment licencjonowanych produktów

Produkty na licencji Disney‘a w sklepach Carrefour
Sieć Carrefour rozszerzyła ofertę licencjonowanych produktów z postaciami Disneya, dzięki czemu składa się ona teraz blisko z tysiąca produktów. Carrefour uruchomił także konkurs, w którym do wygrania jest rola aktora dubbingowego w animowanej produkcji tego studia. Nowe produkty pojawiły się w sklepach sieci z początkiem listopada br.

Carrefour Polska w ramach świętowania okrągłej 100. rocznicy powstania tego znanego studia filmowego Disneya, promuje szeroką ofertę produktów na licencji Disneya obejmującą bli...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2025 / 08:40
StoryEditor
Xtreme Brands i bValue Fund łączą siły. Sieć klubów fitness przyspiesza z ekspansją i zapowiada wejście na nowe rynki
Klub Xtreme Fitness Gyms w Przasnyszu (fot. Materiały prasowe)

Xtreme Fitness Gyms rozpoczyna nowy etap intensywnej ekspansji. Fundusz bValue zainwestuje 43 mln złotych, wspierając sieć zarówno kapitałowo, jak i operacyjnie. Efektem współpracy będzie znaczne przyspieszenie rozwoju franczyzowej marki w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W planach jest uruchomienie 270 nowych klubów w ciągu trzech lat, a także rozpoczęcie działalności na zagranicznych rynkach.

Xtreme Brands to platforma franczyzowa skupiona na obszarze fitness i wellbeingu. W jej portfolio znajduje się obecnie ponad 100 klubów Xtreme Fitness Gyms, zlokalizowanych g...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2025 / 08:48
StoryEditor
Temu zdobyte! Polski dystrybutor spożywczy jako pierwszy otwiera e-sklep na chińskiej platformie. Inni pójdą jego śladem?
Temu (fot. Shutterstock)

Brand Distribution Group ogłasza otwarcie sklepu na Temu. To nie pierwszy tego typu krok, bo kilka miesięcy dostawca był jedną z pierwszych polskich firm, która otworzyła sklep na ALiExpress.

Spółka Brand Distribution Group BDG E-Commerce jako pierwsza firma w Polsce z branży FMCG zarejestrowała swoją markę na platformie Temu.pl i uruchomiła na niej swój sklep Brand ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. kwiecień 2025 15:56