Pandemia pokazała, że sklepy, które znajdują się blisko konsumentów oraz mają idealnie skrojoną pod niego ofertę asortymentową mogą radzić sobie nawet w bardzo niekorzystnych warunkach lockdownów. W czasie surowych ograniczeń konsumenci wybierali sklepy położone najbliżej domów, które zapewniały im dostatecznie szeroką ofertę.
To jeszcze mocniej napędziło rozwój sieci convenience, które bardzo często nie tylko odpowiadają na potrzeby współczesnego konsumenta, ale starają się je kreować. Przykładem mogą być rozwiązania stosowane przez sieć Żabka.
To właśnie szybkie zmiany zachodzące w tym kanale są powodem, dla którego zechcemy przyjrzeć się bliżej kanałowi convenience. W czasie naszego webinarium porozmawiamy o wykorzystaniu technologii dla lepszego odpowiadania na potrzeby konsumentów, zastanowimy się również nad polityką asortymentową tego kanału i podejściu poszczególnych sieci do budowania swojej oferty. Pochylimy się również nad wyzwaniami związanymi z łańcuchem dostaw oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów sklepów convenience. Zarysujemy też przyszłość formatu sklepu, który w genach ma bycie tak blisko klienta jak to możliwe.
Nie zrobimy tego jednak jedynie przez pryzmat polskiego rynku. Gościem specjalnym naszego wydarzenia będzie Victor J. Paterno, prezes sieci 7-Eleven na Filipinach oraz wiceprzewodniczący National Association of Convenience Stores. Razem z nim w dyskusji udział wezmą Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska oraz Krzysztof Łagowski, head of convenience w Carrefour Polska, a także Thomas Greysson, executive vice president firmy Omnistream, specjalizującej się w doradztwie w zakresie zarządzania kategoriami w sklepach.
Wydarzenie odbędzie się we wtorek 23 listopada. Startujemy już o 8 rano. Transmisja dostępna będzie na kanale YouTube oraz profilu na Facebooku oraz Linkedinie Wiadomości Handlowych. Debata będzie prowadzona w języku angielskim.