31.05.2021 / 14:54
StoryEditor

Lojalność klienta coraz ważniejsza. Przed pandemią Polacy kupowali żywność w czterech sklepach, dziś w dwóch

Marek Lipka, członek zarządu Carrefour Polska (fot. materiały prasowe)
- Kiedy COVID-19 dotknął nasz rynek, lojalnośc nabrała dużego znaczenia. Przed covidem, jak pokazują badania, średnio klient robił swoje zakupy w czterech sklepach spożywczych, dzisiaj robi je już tylko w dwóch. Budowanie lojalności zaczyna być kluczowym elementem - mówił podczas RetailTec Congress Marek Lipka, członek zarządu i dyrektor handlowy Carrefour Polska.

Przedstawiciel francuskiej sieci podkreślił, że w budowaniu lojalności klienta pomóc mogą nowoczesne rozwiązania techniczne. Wskazał przy tym, że tego typu elementy dedykowane k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 09:55
StoryEditor
H&M będzie zamykać sklepy. Jaki jest powód tej decyzji?
Na zdj. sklep sieci H&M (fot. Radu Bercan/Shutterstock)

Liczba sklepów H&M w ciągu roku spadła aż o 125 lokalizacji. Na 2025 r. zaplanowano jeszcze więcej zamknięć placówek handlowych działających pod tym szyldem. Jak uzasadnia to odzieżowy gigant?

Sklepów H&M po ostatnich zamknięciach jest 4213. W samym pierwszym kwartale roku obrotowego 2025 zamknięto netto 40 punktów, a to dopiero początek zmian. W całym 2025 roku plan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 15:49
StoryEditor
Rafał Cieślakowski, Studenac: Studenac jest siecią, która najbardziej wdraża nowe technologie w Chorwacji [RETAIL TRENDS]
Rafał Cieślakowski, chief commercial officer, Studenac, był gościem Retail Trends 2025 (fot. Przemyslaw Blechman)

Rafał Cieślakowski, chief commercial officer, Studenac, wziął udział w debacie pt. “Strategie asortymentowe. Konsumenci i technologie kreują nowe możliwości w sektorze FMCG”, w której opowiedział o wdrażaniu nowych technologii w chorwackim handlu.

Konsumenci w Chorwacji są inni niż w Polsce, co jest spowodowane wejściem do Unii Europejskiej i tempem rozwoju. Jeszcze kilka lat temu rynek był bardzo monopolistyczny, fun...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 02:14