07.08.2017 / 10:27
StoryEditor

Lidl wydaje najwięcej na reklamę w TV. Sieci handlowe "utrzymują" telewizję

Supermarket sieci Lidl w Poznaniu (materiały prasowe, Lidl Polska)
Lidl był najbardziej aktywną marką pod względem reklamowym w telewizji w I półroczu 2017 roku (w grupie 4+, z wynikiem GRP 32 100). Na podium oprócz niego uplasowali się operatorzy sieci komórkowych – Orange (GRP 25 058) i T-Mobile (22 978). Warto jednak zwrócić uwagę, że w TOP10 rankingu znalazło się aż sześć sieci handlowych: Lidl, Biedronka, Tesco, Kaufland, Rossmann i Neonet, a na 14 miejscu można znaleźć Carrefour Polska. W porównaniu z rankingiem obejmującym pierwsze dwa kwartały 2016 roku w tegorocznym zestawieniu zabrakło pięciu marek, pojawiło się natomiast sześć nowych.

W rankingu najbardziej aktywnych marek w telewizji przygotowanym przez Codemedia w pierwszym półroczu 2017 roku znalazło się siedemnaście pozycji. Wygenerowały one sumarycznie 3...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.06.2024 / 12:48
StoryEditor
Garmin Polska mógł zawrzeć zmowę cenową w sprawie detalicznej ceny produktów. UOKiK prowadzi postępowanie
Produkty elektroniczne w sklepie (zdjęcie ilustracyjne) (Shutterstock)
Producent smartwatchów, mógł porozumiewać się z dystrybutorami swoich produktów odnośnie cen produktów na półkach. Przeszukano siedzibę firmy, po tym jak prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie wyjaśniające w sprawie możliwego porozumienia ograniczającego konkurencję.

Ceny sprzętu Garmin w sklepach internetowych były na tym samym lub bardzo podobnym poziomie – ustalił UOKiK. Urząd otrzymywał sygnały wskazujące na możliwość zawarcia przez spół...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.06.2024 / 19:25
StoryEditor
Pracownicy sklepów Netto w Polsce dostaną specjalną premię. Kiedy pieniądze trafią na ich konta?
Salling Group wprowadza zmiany w zarządzaniu siecią Netto (Salling Group)
Fundusz Salling wypłaci ponad 15 000 pracowników Grupy Salling w Danii, Niemczech i Polsce premię, której wartość sięgnie prawie 16 mln DKK (niemal 9,3 mln zł). Ten specjalny dodatek pracownicy otrzymają od właściciela grupy wraz z pozdrowieniami.

Pracownicy Grupy Salling, do której należy m.in. sieć dyskontów Netto w Polsce mogą liczyć, że w czerwcu oprócz pensji na ich konta trafią także dodatkowe pieniądze od właścicie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 22:44