12.03.2020 / 12:36
StoryEditor

Koronawirus sieciom handlowym niestraszny

Koszyki sklepowe w sklepach Biedronka (Biedronka / Jeronimo Martins Polska)
Renata Juszkiewicz, prezes POHiD dementuje fałszywe doniesienia nt. zamknięć placówek handlowych. Zapewniając, że obecnie nie ma mowy o takim rozwiązaniu. „Nie ma powodów do paniki – placówki handlowe będą otwarte, sieci handlowe są przygotowane na najgorszy scenariusz i ciągłość produkcji i dostaw towarów zostanie utrzymana” – podkreśla Renata Juszkiewicz.  

Reprezentująca największe sieci handlowe na polskim rynku Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji (POHiD) zapewnia, że pomimo rozwijającej się epidemii koronawirusa w Polsce skl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.01.2025 / 13:10
StoryEditor
Zmiany za sterami firmy Aryzta. Kto został nowym dyrektorem piekarniczego giganta w Polsce i co stało się z dotychczasowym?
Waldemar Topolski i Agnieszka Bibrich-Olesińska, czyli były i obecny dyrektor zarządzający Aryzta Polska (fot. materiały prasowe)

Agnieszka Bibrich-Olesińska została nową dyrektor zarządzającą polskiego oddziału firmy Aryzta. Zastąpiła na tym stanowisko Waldemara Topolskiego, który awansował w międzynarodowych strukturach grupy. Co będzie robił teraz?

Agnieszka Bibrich-Olesińska, powołana na stanowisko dyrektor zarządzającej Aryzta Polska, ma bogate doświadczenie zdobyte podczas ponad 20-letniej kariery w branży FMCG.  Praco...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.01.2025 / 15:33
StoryEditor
Prawie 1000 sklepów w dwa lata - 345 w ostatnim roku. Mimo spadku dynamiki otwarć, sieć Nasz Sklep jest zadowolona z ubiegłorocznych wyników
Sieć Nasz Sklep otworzyła prawie 1000 sklepów w dwa lata (fot. Nasz Sklep)

Blisko 350 nowych sklepów, rozwój narzędzi dla franczyzobiorców, inwestycje w remodelingi, rady franczyzowe, sukcesy targów handlowych oraz intensywne kampanie w social mediach – Nasz Sklep podsumowuje 2024 rok.

Polska sieć franczyzowa Nasz Sklep, będąca właścicielem takich  marek jak Delikatesy Premium, Delikatesy Premium Market Plus, Delikatesy Sezam, Nasz Sklep oraz Nasz Sklep Expre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 22:58