27.11.2024 / 09:06
StoryEditor

Carrefour testuje nowe asortyment w ramach konceptu Outlet. Sieć wprowadza do oferty artykuły spożywcze i kosmetyki

Carrefour - w ramach testów - zaczął wprowadzać do stref outlet produkty FMCG, w tym żywność.(fot. LinkedIn)

Słodkie i słone przekąski, ale też antyperspiranty oraz płyny do kąpieli to nowe kategorie produktów, jakie pojawiły się strefach outlet działających w sklepach Carrefour. Oznacza to start testów, które Paweł Gadawski, dyrektor Działu Produktów Non-Food oraz Paliw w Carrefour Polska, zapowiadał na początku br.

W strefach outlet funkcjonujących w placówkach sieci Carrefour oferowane były dotąd artykuły przemysłowe, takie jak produkty do wyposażenia domu, tekstylia czy zabawki. Teraz si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 15:41
StoryEditor
Sokołów nie poddaje się narracji z USA i nadal chce inwestować w zrównoważony rozwój
Przemysław Gostkiewicz, prezes zarządu Sokołów SA (fot. mat.pras.)

Firma Sokołów osiąga wymierne efekty w ograniczaniu zużycia surowców naturalnych oraz redukcji śladu węglowego. Przemysław Gostkiewicz, prezes zarządu Sokołów SA, zapowiada dalsze inwestycje ukierunkowane na zrównoważoną produkcję żywności.

Plany inwestycyjne Sokołowa mają na celu nie tylko podnoszenie wydajności produkcji, ale też zmniejszenie wpływu na środowisko naturalne, co stanowi jeden z kluczowych punktów s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.03.2025 / 14:47
StoryEditor
Prezes UOKiK nałożył kary za zmowę cenową. Sieci elektromarketów zapowiadają odwołanie od tej decyzji do sądu
Tomasz Chróstny, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)

W środę UOKiK poinformował o nałożeniu łącznie ponad 66 mln zł kary na właścicieli sklepów RTV Euro AGD, Media Markt i Media Expert oraz na firmę Jura Poland za zmowę cenową. Dwie sieci już oświadczyły, że nie zgadzają z tą decyzją i będą bronić swoich racji na drodze sądowej. Pozostałe podmioty jeszcze nie zabrały głosu.

"W związku z komunikatem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczącym stwierdzenia istnienia praktyki ograniczającej konkurencję, polegającej na zawarciu porozumienia ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. marzec 2025 21:03